خبرهای داغ:
از سوی استاندار قزوین صورت گرفت؛

تقدیر از مدیریت توأم با برنامه ریزی کمیته امداد استان قزوین

استاندار قزوین با اهدای لوحی از مدیرکل کمیته امداد استان قزوین به لحاظ برنامه ریزی صحیح و استفاده از تمامی استعدادهای انسانی و مادی تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۰۱۵۱۳۰
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، عبدالمحمد زاهدی، استاندار قزوین در این لوح با تقدیر از تلاش همه کارگزاران نظام برای خدمت به نظام آورده آورده است: توفیق خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی نه یک فرصت شغلی بلکه موهبتی الهی است که با درک درست از میزان ارزش و اهمیت آن می توان در جهت اعتلای این نظام مقدس و تحقق اهداف متعالی آن اهتمام ورزید.
وی با اشاره به تجارب سال های گذشته نظام تأکید کرده است: بدون تردید تحصیل کامیابی و نائل شدن به پیشرفت های روزافزون مرهون به ثمر رسیدن تلاش های مجدانه و کوشش های خستگی ناپذیری است که در جهت ارائه خدمت به مردم سزاوار و شایسته این مرز و بوم به عمل می آید.
در پایان این تقدیر نامه آمده است: بدین وسیله از مساعی ارزشمند و صادقانه جنابعالی که با برنامه ریزی صحیح و استفاده از تمامی استعدادهای انسانی و مادی مجموعه در جهت پیشبرد اهداف توسعه بخشی تلاش نموده اید، قدردانی نموده و برای شما از درگاه ایزد منان توفیق الهی را مسألت می نمایم.
شایسته ذکر است که کمیته امداد استان قزوین تاکنون چندین بار در شورای اشتغال و سرمایه گذاری استان، شورای فرهنگ عمومی استان و شورای برنامه ریزی استان رتبه برتر را کسب کرده است.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها