خبرهای داغ:
کارکنان و بسیجیان ناحیه بجنورد به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۱۵۱۲۸
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ کارکنان و بسیجیان ناحیه بجنورد به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

 این دیدار با حضورجمعی از کارکنان ، بسیجیان و مسئول دفتر نماینده ولی فقیه سپاه حضرت جوادالائمه (ع) برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی در ابتدا ضمن عرض خیر مقدم  به پاس حضور بسیجیان و مدعوین در این جلسه بیان تبریکی نیز به مناسبت هفته عقیدتی داشت و در ادامه خاطرنشان کرد: در جایی امام جعفر صادق(ع) فرمودند: هر فردی که دوست دار حضرت مهدی(عج) است و میخواهد اسمش جزو یاران ایشان قرار بگیرد باید 3 کار مهم را انجام دهد، انتظار راستین ، تقوا و پاکی،اخلاق خوب ، بیان این حدیث از این جهت است که تفکر بسیجی نیز پیوسته باید اینگونه باشد.

وی در ادامه به بیانات اخیر رهبری در دیدار با مسئولان عقیدتی و سیاسی اشاره داشتند که در این جلسه رهبری تاکید زیادی به دو موضوع عقیده و اخلاق داشتند و از مسئولان نیز خواستند که روی این موضوعات بیشتر کار کنند.

یعقوبی در ادامه تصریح کرد: پیامبر گرامی اسلام(ص) فرمودند اخلاق ظرف دین است این یعنی اینکه دین داریتان را همراه با اخلاق حفظ کنید.

در پایان نیزبا حضور مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) و نماینده ولی فقیه در استان از مربیان و بسیجیان برتر تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها