خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند تأکید کرد

ضرورت ترویج تفکر انقلابی در جامعه امروز

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به ضرورت ترویج تفکر انقلابی در جامعه امروز گفت: اگر این تفکر از ملت و مسئولین گرفته شود، هم اکنون که انقلاب اسلامی به 40 سالگی خود رسیده، ممکن است که دچار آسیب شود و اگر از این تفکر انقلابی دور شویم انقلاب تضعیف خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۱۵۰۹۲
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶

ضرورت ترویج تفکر انقلابی در جامعه امروزحجت الاسلام حمزه شیرزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی اظهار داشت: شهید مطهری عالم آگاه به زمان خویش، با بصیرت و انقلابی بود که همین بصیرت بالا در ایشان روحیه شهادت‌طلبی را به وجود آورد و عاقبت زندگی دنیوی شهید مطهری ختم به شهادت شد.

وی با تأکید بر آشنایی نسل جوان با اندیشه‌های این شهید والامقام افزود: تجدیدنظر در متون آموزشی مدارس و دانشگاه‌ها و روی آوردن به اندیشه‌های شهید مطهری، به کارگیری مدیران و مسئولان آگاه به اندیشه‌های ایشان می‌تواند در این امر مؤثر باشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه بعد اخلاقی و آگاهی علمی شخصیت این استاد شهید مغفول مانده است، گفت: از دیگر ابعاد شخصیتی ایشان انقلابی بودن، بصیرت، شجاعت، روحیه شهادت‎طلبی، ایمان قوی و ثابت، ولایتمداری، مقاومت و سختکوشی، قناعت و مبارزه با اشرافی‌گری نیز از دیگر ابعاد شخصیتی شهید مطهری است که باید بیشتر به آن پرداخته شود.

وی با اشاره به ضرورت ترویج تفکر انقلابی در جامعه امروزعنوان کرد: اگر این تفکر از ملت و مسئولین گرفته شود، هم اکنون که انقلاب اسلامی به 40 سالگی خود رسیده، ممکن است که دچار آسیب شود و اگر از این تفکر انقلابی دور شویم انقلاب تضعیف خواهد شد. 

شیرزادی خاطرنشان کرد: با تدریس آثار شهید مطهری در مدارس و دانشگاه و حوزه‌های علمیه و آشنا کردن نسل جوان و نوجوان با تفکر این شهید می‌توان اندیشه اسلامی و تفکر و عمل انقلابی را در جامعه نهادینه کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار