فرمانده سپاه شهرستان بیله سوار گفت: نقش سپاه خدمتگزاری با اخلاص به مردم است و سپاه بیله سوار نیز در عرصه خدمتگزاری به مردم تلاش می کند.
کد خبر: ۹۰۱۵۰۴۹
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲

محرومیت زدایی و ایجاد رفاه مردم وظیفه ذاتی سپاه است /سپاه خدمتگذار مخلص مردم است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار یوسف اختری در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه بیله سوار عنوان کرد: بسیج از جمله اقشاری است که در طول انقلاب با جدیت پای انقلاب ایستاده است و در زمینه تحقق آرمان‌های امام راحل وبا اطاعت پذیری از رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گامهای اساسی وبنیادی برداشته است.

اختری با اشاره به فعالیت های انجام شده بسیج سازندگی شهرستان بیله سوار گفت: طی دو سال گذشته مبلغی بالغ بر 2 میلیارد ریال درجهت حمایت از کارآفرینان طرحهای اقتصاد مقاومتی، اشتغالزایی و محرومیت زدایی هزینه شده و برای  150 نفر به طور مستقیم و500 نفر غیر مستقیم اشتغالزایی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه بیله سوار با اشاره به عملکرد بسیج سازندگی این ناحیه در سال گذشته گفت: طرح های اعتلای بسیج در سال جاری به بسیج سازندگی مربوط می شود که فعالیت در بحث محرومیت زدایی و ایجاد صندوق های قرض الحسنه از فعالیت های مهم بسیج سازندگی در این راستا خواهد بود.

وی ادامه داد: نقش سپاه خدمتگزاری با اخلاص به مردم است و سپاه بیله سوار نیز در عرصه خدمتگزاری به مردم تلاش می کند، در نظام جمهوری اسلامی مردم ولی نعمتان مسئولان هستند و تک تک مسئولان باید در خدمت خالصانه به مردم تلاش کنند.

سرهنگ پاسدار یوسف اختری در پایان طرح های مختلفی که به همت حوزه ها انجام شده از جمله طرح های محرومیت زدایی، ساخت پروژه های عام المنفعه مانند غسالخانه، کمک رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه و امداد رسانی را از دیگر فعالیت های بسیج سازندگی بیله سوار بر شمرد که با همکاری مردم انجام شده است.

ارسال نظرات