مسئول امور روحانیون سپاه امام سجاد علیه السلام،گفت: دغدغه همه ما باید حمایت از کالای ایرانی باشد.   
کد خبر: ۹۰۱۵۰۴۳
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،مسئول امور روحانیون سپاه امام سجاد علیه السلام،در بین بسیجیان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سالن همایش های اداره گمرک، افزود: دغدغه همه با باید حمایت از کالای ایرانی باشد ، شهید باکری اسوه اخلاق بود و تکریم ارباب رجوع  ، خوش اخلاقی با مردم و حفظ بیت المال از صفات بارز این شهید بود.

 
وی، تصریح کرد: دشمن سرمایه های علمی، اجتماعی، سیاسی ما را ترور کرد که کشور سقوط کند اما در اثر روحیه معنوی جوانان انقلابی دشمن ناکام ماند و به اهداف خود نرسید. 
حجت الاسلام خالصی، یادآور شد: انقلاب اسلامی با تمام سنگ اندازی دشمن به اهداف والای خود رسیده است و باید شاکر این نعمت بود و سجده شکر بر درگاه خداوند متعال گذاشت. ارزش و قدر حاکمیت اسلام و ولایت مطلقه فقیه را بدانیم و خدا نکند روزی برسد و ما حسرت این ایام را بخوریم. 
وی ابراز، داشت: شهید مطهری زمان شناس بود و یکی از ویژگی های استاد مطهری ولایت پذیری و اطاعت از رهبری بود آثار این شهید روز به روز نو و قابل استفاده است. در پایان این مراسم از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی که در مجموعه بسیج شهرستان بندرلنگه فعالیت داشتند تجلیل شد.
ارسال نظرات