دادستان نکا با بیان اینکه برای زندگی در نظام جمهوری اسلامی افتخار می‌کنیم چون سرآمد همه نظام‌هاست، افزود: امروزه شاهد این هستیم که رزمندگان ایرانی و مدافعان حرم لشکر عملیاتی 25کربلا در خارج از مرزها برای کشور جانفشانی می‌کنند که این اقدام موجب افزایش امنیت و آرامش در کشور شده است.
کد خبر: ۹۰۱۵۰۲۷
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام یوسف ملاکریمی در همایش عقیدتی سیاسی در جمع سبزپوشان لشکر عملیاتی 25کربلا مازندران با اشاره به وجود امنیت و آرامش مثال‌زدنی در جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: بسیاری از کشورهای منطقه آرزوی زندگی کردن در ایران اسلامی را دارند چون از لحاظ امنیت در سطح بالایی قرار دارد.

وی با بیان اینکه برای زندگی در نظام جمهوری اسلامی افتخار می‌کنیم چون سرآمد همه نظام‌هاست، افزود: امروزه شاهد این هستیم که رزمندگان ایرانی و مدافعان حرم لشکر عملیاتی 25کربلا در خارج از مرزها برای کشور جانفشانی می‌کنند که این اقدام موجب افزایش امنیت و آرامش در کشور شده است.

دادستان نکا در بخش دیگری از سخنان خود بر انس با قرآن در زندگی روزمره تاکید کرد و ادامه داد: همه باید برای قرائت قرآن و برقراری با آیات و روایات قرآن کریم بصورت روزانه در زندگی خود برنامه‌ریزی کنیم تا شاهد آثار و برکات آن در جامعه و زندگی خودمان باشیم.

ملاکریمی با بیان اینکه اگر قرار باشد در زندگی موفق باشیم باید از کلام الهی در قرآن کریم بهره‌گیری کنیم، خاطرنشان کرد: تلاوت قرآن کریم و اقامه نماز اول وقت باید در زندگی حرف اول را بزند.

وی با بیان اینکه روح قرآن کریم از جامعه پرواز کرده و همین مسئله موجب ایجاد مشکلات بسیاری در جامعه شده است، افزود: ترویج معارف قرآن کریم باید در الویت فعالیت سازمان‌ها و ادارات متولی این امر باشد.

دادستان نکا با گرامیداشت سالروز شهادت رزمندگان لشکر عملیاتی 25کربلا در خانطومان گفت: رزمندگان لشکر عملیاتی 25کربلا با رشادت در منطقه خانطومان سوریه خوش درخشیدند و خود را به جمع شهدای مدافع حرم اهل بیت اضافه کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها