زیباترین پل عابر پیاده کهریزک در محور جاده قدیم تهران قم نصب می شود

خبرگزاری بسیج: در راستای افزایش ضریب ایمنی عابران و بهبود وضعیت ترافیکی جاده قدیم تهران قم، عملیات جانمایی و نصب پل عابر پیاده در این محور آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۱۴۹۹۰
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۱

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کهریزک؛ ناصر مصیبی با اشاره به این خبر گفت: باتوجه به تاکید شهردار مبنی بر افزایش تدابیر ترافیکی جهت کاهش حوادث، نصب یک دستگاه پل عابر پیاده در محدوده پل قاسم آباد یکی از نقاط پرتردد جاده قدیم تهران قم در دستور کار واحد عمران قرار گرفت.

وی در تکمیل این خبر گفت: جهت اجرای این عملیات، اقدامات زیر سازی، بتن ریزی و اماده سازی محیط جهت نصب پل صورت گرفته است و باتوجه به آماده شدن پایه ها و عرشه پل به زودی شاهد نصب پل در این محور خواهیم بود.

مسئول واحد فنی و عمران اظهار داشت: پل عابر پیاده مذکور از جدیدترین نوع سازه های المان های شهری است که علاوه بر ایجاد فضای تردد ایمن براي شهروندان از زیبایی و جلوه خاصی نیز برخوردار است.

مصیبی در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه به وجود مجموعه ورزشی شهدای قاسم آباد و نیاز دسترسی اهالی به محله شهرک امام حسن‌مجتبی(ع) وجود این پل می تواند تاثیر بسزایی در کاهش حوادث و افزایش ایمنی ترافیکی برای عابران داشته باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار