خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ولی عصر(عج):

دشمنان درصدد ایجاد یاس و ناامیدی در بین جوانان هستند.

حجت الاسلام والمسلمین شفیعی زاده گفت: ملت ما به دشمن اجازه شیطنت نداده و محکم و استوار در برابر آنان ایستاد است چرا که دشمنان درصدد تضعیف نظام،انقلاب و ایجاد یاس و ناامیدی در بین جوانان و نیز ایجاد تفرقه در بین مردم هستند و نباید از حیله و توطئه دشمنان غافل ماند.
کد خبر: ۹۰۱۴۹۷۷
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اهواز:حجت الاسلام والمسلمین شفیعی زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر(عج)  ضمن اشاره  به ماهیت حاکمیت انقلاب اسلامی که استکبارستیزی است گفت:باید تا آخرین لحظه آن را ادامه داد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر(عج) بیان کرد:ملت ما به دشمن اجازه شیطنت نداده و محکم و استوار در برابر آنان ایستاد است چرا که دشمنان درصدد تضعیف نظام،انقلاب و ایجاد یاس و ناامیدی در بین جوانان و نیز ایجاد تفرقه در بین مردم هستند و نباید از حیله و توطئه دشمنان غافل ماند.

وی با بیان اینکه امروز یکی از بحث‌های مهم این است که ما باید بدانیم چه موضوعاتی اصلی و چه موضوعاتی فرعی است، افزود: دشمن می‌خواهد با موضوعات کاذب و فرعی ذهن مردم ما را از موضوعات اصلی منحرف کنند؛ ما باید هم داشته‌ها و قوت‌های خود را خوب بشناسیم هم باید نقطه ضعف‌های واقعی را شناخته و نگذاریم موجب تضعیف انقلاب شود.

حجت الاسلام والمسلمین شفیعی زاده  ادامه داد: با  وحدت و همدلی و با بصیرت می‌توان  از ارزش‌های اسلام و انقلاب دفاع کرده و در برابر یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی ایستادگی کنیم و دستاوردهای انقلاب اسلامی را به جهانیان صادر کنیم  که در این صورت همیشه پیروز میدان خواهیم بود.

وی در آخر به ترفندهای دشمنان انقلاب در ترویج یأس و نا امیدی در بین جوانان  اشاره کرد و یادآور شد: از نظر اسلام و آموزه‌های دینی یأس و نا‌امیدی,دشمن بسیار خطرناکی برای انسان محسوب می‌شود که اگر در بین جوانان ما این معضل فرهنگی رواج پیدا کند چه بسا آسیب قابل برگشتی را به ارمغان می آورد و جوانان باید با بصیرت، معرفت وعزم راسخ  از این پیچ تاریخی عبور کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها