خبرگزاری بسیج: شهرداری منطقه 20 در دومین جشنواره فرهنگی هنری "هفته بدون زباله" که با مراجعه 30 هزار شهروند تهرانی در بوستان لاله برگزار شد، با کسب رتبه اول به عنوان منطقه برتر در بین مناطق 22 گانه معرفی شد.
کد خبر: ۹۰۱۴۹۶۷
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 سعید شیرازی معاون امورشهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 با بیان این مطلب گفت: جشنواره فرهنگی هنری هفته بدون زباله با هدف ارائه دستاوردهای آموزشی ادارات پسماند مناطق 22 گانه در بوستان لاله به مدت یک هفته دایر شده بود که در مراسم اختتامیه این جشنواره، منطقه 20 به عنوان بهترین منطقه با عملکرد قوی معرفی و قدردانی شد.

شیرازی با اشاره به اینکه بیش از 30 هزار شهروند از خدمات ارائه شده این جشنواره بهره مند شدند، افزود: آموزش و اطلاع رسانی به شهروندان در خصوص ضرورت تفکیک پسماند در مبداء و مدیریت صحیح پسماند از مهمترین اهداف این جشنواره بود.

شیرازی ادامه داد: ارائه دستاوردهای فرهنگی و آموزشی در قالب بروشور، اقلام آموزشی و تشویقی به شهروندان و روش های جدید و خلاقانه برای جلب مشارکت شهروندان با استفاده از ابزار و ادوات بازی و ساخت کاردستی با دورریزها از جمله خدمات ارائه شده در غرفه منطقه 20 بود که مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

وی یادآور شد: غرفه اداره پسماند منطقه 20 به علت عملکرد مطلوب در محور های حضور مستمر در غرفه و جلب مخاطب، آراستگی و زیبایی غرفه، نوآوری و خلاقیت و اقدامات ویژه که در مجموع موجب جلب مشارکت شهروندان شده بود، موفق به کسب مقام اول و برترین منطقه در بین مناطق 22 گانه شهر تهران شد.

معاون امورشهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 با اشاره به لزوم مشارکت شهروندان، موفقیت طرح های شهری در خصوص مدیریت صحیح پسماند را مرهون این مهم برشمرد و گفت: آموزش و ارتقاء آگاهی شهروندان از مهمترین اولویت های مدیریت شهری است که در زمینه تفکیک پسماند در سال 96 موفق شدیم 100 هزار و 233 نفر ساعت آموزش در قالب کارگاه های آموزشی و آموزش های چهره به چهره به شهروندان ارائه کنیم.

ارسال نظرات