خبرهای داغ:
امام‌ جمعه نجف‌آباد:

شهید حججی در میدان تعلیم و تربیت الگو شد

امام‌ جمعه نجف‌آباد گفت: شهید حججی در میدان تعلیم و تربیت الگو شد و همین شهید علاوه بر مشغولیت در پادگان به فعالیت‌هایی هم چون تربیت نوجوانان در مساجد و پایگاه‌ها نیز می‌پرداخت.
کد خبر: ۹۰۱۴۹۲۱
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف‌آباد به نقل از فارس، ظهر امروز تیم سفیران صالحین با حضور در منزل شهید حججی از مقام این شهید با اهداف تندیسی تجلیل به عمل آوردند.

حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی در این دیدار اظهار کرد: طرح صالحین و همه عزیزانی که در این راستا کار عقیدتی و تربیتی را در سپاه و بدنه بسیج و جامعه انجام می‌دهند، توانسته‌اند همان دغدغه رهبر معظم انقلاب که رویش‌های انقلاب است را پاسخ گویند.

وی درباره مقام شهید حججی افزود: شهید حججی در میدان تعلیم و تربیت الگو شد و همین شهید علاوه بر مشغولیت در پادگان به فعالیت‌هایی هم چون تربیت نوجوانان در مساجد و پایگاه‌ها نیز می‌پرداخت.

امام‌ جمعه نجف‌آباد با اشاره به عظمت شهدای مدافع حرم ادامه داد: هیچ پیامبر و امامی چنین یاورانی نداشت و اگر در این زمان عزیزانی اسلحه‌شان به ظاهر به زمین می‌افتد و خونشان جاری می‌شود، جوانانی هم چون مدافعان حرم هستند که سلاح را بردارند و این اوج قدرت شیعه است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حلقه‌های صالحین از مجموعه‌های قدرتمند در راستای کار عقیدتی و اخلاقی در بدنه جامعه است که باعث رویش شهدایی چون شهید حججی می‌شود.

حسناتی سلاح ایمان و بصیرت را عامل قدرت نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: در میدان جنگ دو نوع سلاح وجود دارد، یکی اسلحه‌های نظامی و دیگری که باعث دیوانگی دشمنان اسلام شده است، اسلحه ایمان و بصیرت، اخلاص و معنویت است و آنچه اسلحه شما را در این میدان بران می‌کند، روحیه انقلابی و اسلامی شماست.

وی در پایان مطرح کرد: نسل جوان در این دوران جنگ نرم بیش از گذشته نیازمند شکل‌گیری برنامه‌های فرهنگی چون طرح صالحین است که رهبر معظم انقلاب بسیار به آن تأکید کرده است و باید این‌گونه طرح‌ها در کل جامعه گسترش پیدا کند که در کنار پرورش فکر و اندیشه، سلاح ایمان و بصیرت نیز رشد کند.

به گزارش فارس، تیم سفیران صالحین مجموعه‌ای از مربیان صالحین است که با حضور در استان‌ها ضمن دیدار با نمایندگان ولی‌فقیه، علما و مسؤولان به گفتمان‌سازی دستاوردهای حلقات صالحین می‌پردازند.

ارسال نظرات