خبرهای داغ:
مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران قزوین خبر داد:
مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران قزوین گفت: یادواره‌ی 245 شهید اردیبهشت و خرداد ماه قزوین و حومه و مراسم یادبود شهید مدافع حرم حسین محمدی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۴۷۹۹
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: به مناسبت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری، هفته‌ی معلم و شهدای فاتح خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس، یادواره 245 شهید اردیبهشت و خرداد ماه برگزار می‌شود.
وی افزود: همچنین همزمان با این یادواره، مراسم یادبود شهید مدافع حرم حسین محمدی با حضور مسوولان و مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران برپا خواهد شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: در این مراسم یاد و خاطره‌ی 200 تن از والدین شهدایی که طی اردیبهشت و خرداد ماه سال‌های گذشته به فرزندان شهیدشان پیوسته‌اند، گرامی داشته می‌شود.
این مسوول گفت: یادواره یاد شده به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره‌ی شهدا، یادآوری جانفشانی‌ رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار خواهد شد.
حقایق‌پور گفت: این یادواره روز پنج‌شنبه بیستم اردیبهشت ماه سال جاری از ساعت 17 تا 18:30 در حسینیه امامزاده حسین(ع) برگزار می‌شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: مدعوین شرکت‌کننده پس از برگزاری یادواره فوق در گلزار شهدای قزوین حضور می‌یابند و ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت می‌کنند.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها