تجلیل از کژوان ساعد موچشی نخبه کردستانی

به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان و در قالب طرح دیدار با مفاخر جمعی از مسئولان جهاددانشگاهی از کژوان ساعدموچشی یکی از نخبگان استان امروز، ۱۸ اردیبهشت ماه طی مراسم تجلیل شد.
کد خبر: ۹۰۱۴۷۶۱
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، چیا سهراب‌نژاد، رئیس جهاددانشگاهی کردستان در جلسه دیدار اعضای جهاددانشگاهی با کژوان ساعد موچشی، یکی از نخبگان استان با اشاره به طرح دیدار با مفاخر اظهار کرد: این طرح چندین بار در استان اجرا شده و از اساتید و مفاخر زیادی قدردانی شده است.

کژوان ساعد موچشی متولد سال ۶۹ شهرستان سنندج استان بوده و تحصیلات دبیرستان و پیش دانشگاهی خود را در شهرستان سنندج گذرانده است.

با ادامه تحصیل در رشته اصلاح نباتات دانشگاه زنجان قبول شد و بعد از ۴ سال از دانشگاه کردستان به عنوان دانشجوی نمونه فارغ التحصیل شد.

در سال ۹۲ ضمن کسب سهمیه عضویت در پردیس ابوریحان دانشگاه تهران در رشته بیوتکنولوژی توانست رتبه سوم المپیاد را نیز کسب کند.

کژوان ساعد موچشی در طول تحصیل در دانشگاه تهران توانست چندین مقاله را به چاپ برساند. همچنین، سه اختراع را در زمینه روش‌های ذخیره سازی مواد غذایی، مهندسی ژنتیک به ثبت رسانده است.

وی چندین سال عضو نشریه‌ها و انجمن‌های علمی دانشگاه تهران بوده است و توانسته چندین دوره آموزشی موفق را در دانشگاه تهران به عنوان مدرس برگزار کند.

کژوان ساعد موچشی با کارنامه درخشان عملی خود توانسته در بنیاد عملی نخبگان عضو شود و رمز موففیتش را حمایت خانواده به خصوص پدر و پشتکار زیاد دانست و برنامه خود را برای آینده ادامه تحصیل در مقطع دکتری عنوان کرد.

در پایان با اهدای لوح تقدیری از زحمات کژوان ساعد موچشی به عنوان پژوهشگر برتر استانی تجلیل شد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات
آخرین اخبار