4هزار متقاضی کشاورزی مازندران در انتظار دریافت 400 میلیارد اعتبار اشتغالزا

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران: چهار هزار و 439 متقاضی در سامانه کارا در بخش کشاورزی نام‌نویسی کردند که چهار هزار و 231 طرح بررسی شد و 208 طرح نیز در حال بررسی است.
کد خبر: ۹۰۱۴۷۵۲
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، دلاور حیدرپور در جلسه کارگروه اشتغال مازندران اظهار داشت: دعوت به همکاری در بخش سرمایه‌گذاری در زمینه کشاورزی اقدامات خوبی صورت گرفت که بیش از 65 درصد متقاضیان اشتغال مربوط به این حوزه است.

وی افزود: چهار هزار و 439 متقاضی در سامانه کارا در بخش کشاورزی نام‌نویسی کردند که چهار هزار و 231 طرح بررسی شد و 208 طرح نیز در حال بررسی است.

حیدرپور تصریح کرد: هزار و 593 طرح در کمیته فنی شهرستان بررسی شد که طرح‌های گل و گیاه، گلخانه،گیاهان‌دارویی،کلینیک گیاهپزشکی، مکانزسیون بانک نشا، گاو شیری، زنبور عسل بیشترین متقاضی را داشت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران تاکید کرد: 400 میلیارد و 665 میلیون ریال به این طرح‌ها اختصاص یافت که با اختصاص آن برای 580 نفر شغل ایجاد می‌شود.

وی بیان کرد: از بانک‌ها انتظار داریم که طرح‌ها را سریع‌تر رسیدگی کنند و بسیاری از منازل روستایی دارای سند هستند که بانک‌ها این سند را به عنوان وثیقه بپذیرند.

فرماندار نور نیز در این نشست گفت: فرمانداران با توجه به اعتبارات مصوب طرح‌ها را تصویب که با ابلاغ و تحقق طرح‌ها و برای رسیدن به نتیجه مشکلات را به موقع رفع کنیم.

علی شادمان افزود: شرایط باید تسهیل و آسان‌سازی شود و کارگروه شهرستان‌ها را بیشتر کنیم و مدیران استانی طرح‌های اشتغال روستایی را با نظر کارشناسان خارج از سازمان می پذیرند که باید این قانون اصلاح شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار