خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان مطرح کرد

شناسایی نیازها و رفع آنها در بخش‌های مختلف از وظایف مربیان عقیدتی

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: وظیفه مجموعه نمایندگی ولی‌فقیه در بخش‌های مختلف نظارتی، تربیتی، آموزشی و سیاسی است و باید در این راستا نیازها را بشناسد و آنها را برطرف کنند و مهمترین یاری‌دهنده در این مباحث مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی هستند.
کد خبر: ۹۰۱۴۷۵۰
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸

شناسایی نیازها و رفع آنها در بخش‌های مختلف از وظایف مربیان عقیدتی و هادیانبه گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، حجت الاسلام ابراهیم گنجعلی در مراسم نشست حکمت مطهر که در سپاه ناحیه رزن برگزار شد، با اشاره به فضیلت‌های ماه مبارک رجب و شعبان و رمضان اظهار داشت: هر سالی فصولی را در خود جای داده و هر کدام از این فصول  ویژگی‌های خاصی  را در خود جای داده‌اند ، به تعبیر علما و اندیشمندان الهی فصل دیگری نیز وجود دارد که این فصل؛ فصل عبادت است و شامل ماه‌های رجب، شعبان و ماه مبارک رمضان است.

وی افزود: ماه رجب ماه امامت و ولایت است، تا نمره قبولی در این ماه کسب نشود لیاقت وارد شدن به شعبان، که مخصوص ماه پیامبر(ص) است، کسب نمی‌شود و همچنین اگر در ماه شعبان تحفه‌ای جمع نکنیم لیاقت میهمانی ماه خدا یعنی ماه رمضان را کسب نخواهیم کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان یادآور شد: در ماه رجب علف‌های هرز را باید از بین ببریم، در ماه شعبان به دنبال کسب نور باشیم و در ماه رمضان خود منشأ نور باشیم و نورافشانی کنیم.

وی در ادامه به نقش والای معلمی و تربیت پرداخت و گفت: اولین مربی خود خداوند است و آیات گوناگونی همچون «اقرأ بسم ربک الذی خلق و...» مصداق این سخن است، بنابراین به خود ببالید و نقش تعلیم و تربیت را جدی بگیرید.

گنجعلی بیان کرد: وظیفه و رسالت‌های مجموعه نمایندگی ولی فقیه در بخش‌های مختلف نظارتی، تربیتی، آموزشی و سیاسی است بنابراین باید در این راستا نیازها را بشناسد و سعی در برطرف کردن آنها داشته باشد و مهمترین یاری دهنده در این مباحث مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی هستند.

در پایان این مراسم از مربیان وهادیان برجسته شهرستان رزن تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار