به همت حوزه مقاومت بسیج اصناف و ادارات شهرستان خلیل آباد صورت گرفت؛
فیلم به وقت شام با حضور خانواده‌های شهید مدافع حرم در شهرستان خلیل آباد و به همت حوزه مقاومت بسیج اصناف و ادارات ان شهرستان اکران شد.
کد خبر: ۹۰۱۴۷۴۶
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
سروان محسن یوسفی؛ فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف و ادارات، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ سیاست سازمان بسیج را طی در چند سال اخیر در اکران فیلم‌های سینمایی ارزشمند عنوان کرد و افزود: اکران فیلم‌های پرمخاطب در شهر‌ها و روستا‌های فاقد سینما که شهرستان خلیل آباد از این امر مستثنی نیست و به لحاظ درخواست مردم ولایتمدار شهرستان این فیلم بمدت دو روز با همکاری سپاه شهرستان و تعدادی از اصناف و ادارات و خیرین در شهرستان اکران شد.

وی تصریح کرد: اکران فیلم سینمایی ارزشی، به وقت شام در شهرستان خلیل آباد با هدف ترویج فرهنگ مقاومت و به پاس ارج نهادن به مقام‌شامخ شهدای گرانقدر مدافع حرم و انتقال فرهنگ مقاومت و ایثار وشهادت به نسل جوان صورت میگیرد.

فرمانده حوزه مقاومت شهید رجایی در ادامه بر اهمیت تهیه و نمایش چنین مستند فیلم‌ها تاکید کرد و اضافه نمود: باید با ترفند‌های جذاب فرهنگ اصیل و تفکر جهادی را به نسل‌های جوان انتقال دهیم.

لازم به ذکر است در انتهای نمایش فیلم نیز با اهدا لوح یادبود از خانواده‌های معزز شهدای مدافع حرم شهیدان رضایی و زاده اکبر که در دفاع از حرم حضرت زینب س. شهید شده بودند تقدیر بعمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها