خبرهای داغ:
معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان نهاوند عنوان کرد
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش نهاوند با بیان اینکه ارتباط میان خانه و مدرسه ضامن موفقیت دانش‌آموزان بوده و اثربخش است، گفت: هر چه ارتباط میان اولیا و مدرسه بیشتر باشد مدرسه نیز در رسیدن به اهداف آموزشی موفق‌تر خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۱۴۷۴۴
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷

ارتباط میان خانه و مدرسه ضامن موفقیت دانش‌آموزانبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، علی کولیوند در جلسه‌ای که با حضور اولیای دانش آموزان اول ابتدایی آموزشگاه آیت الله سعیدی۱ کیان برگزار شد، اظهار داشت: اولیا باید به درس و مدرسه فرزندان خود بیشتر توجه کنند و برای آنها وقت بیشتری اختصاص دهند.

وی با بیان اینکه ارتباط میان خانه و مدرسه ضامن موفقیت دانش‌آموزان بوده و اثربخش است، افزود: هر چه ارتباط میان اولیا و مدرسه بیشتر باشد مدرسه نیز در رسیدن به اهداف آموزشی موفق‌تر خواهد بود.

معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان نهاوند گفت: اگر دانش‌آموزان احساس کنند که پدر و مادرشان برای تحصیل آنها ارزش قائل هستند و برای آنها اهمیت دارد، آنها نیز بیشتر به درس و مدرسه اهمیت می‌دهند.

وی با بیان اینکه دوره ابتدایی مهم‌ترین دوره در تحصیل دانش آموزان است، ابراز داشت: اگر در این دوره با مدرسه همسو باشید و مدرسه را در اجرای برنامه‌های آموزشی همراهی کنید، مطمئن باشید انگیزه درس خواندن و علاقه به درس و مدرسه در دانش آموز شکل خواهد گرفت و در دوره‌های بعدی تحصیل خود نیز بسیار موفق عمل خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات