خبرهای داغ:
مسئول دفتر بهرام‌نیا نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی:

توسعه شهرستان نهاوند و حل مشکلات و مطالبات مردم در اولویت است

مسئول دفتر نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توسعه شهرستان و حل مشکلات و پیگیری مطالبات مردم در اولویت است، گفت: دکتر بهرام نیا با تلاش و پیگیری‌های مستمر در طول دو سال گذشته سعی داشته‌ بسیاری از خلأهای شهرستان را در زمینه‌های مختلف رفع کرده و شتاب توسعه شهرستان را رونق ببخشند.
کد خبر: ۹۰۱۴۷۰۸
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸

توسعه شهرستان نهاوند و حل مشکلات و مطالبات مردم در اولویت استاحتشام احمدوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند در حاشیه نشست شوراهای اسلامی شهر و روستاهای بخش مرکزی نهاوند با دفاع از عملکرد دو سال گذشته نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مشکل بیکاری در شهرستان بسیار چشم‌گیر شده به طوری که شاهد هستیم در هر خانواده‌ای یکی دو نفر بیکار با تحصیلات لیسانس و فوق لیسانس وجود دارد که خواستار ایجاد اشتغال هستند.

وی با بیان اینکه توسعه شهرستان و حل مشکلات و پیگیری مطالبات مردم در اولویت است، افزود: دکتر بهرام نیا با تلاش و پیگیری‌های مستمر در طول دو سال گذشته سعی داشته‌ بسیاری از خلأهای شهرستان را در زمینه‌های مختلف رفع کرده و شتاب توسعه شهرستان را رونق ببخشند.

مسئول دفتر نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تملک و احداث ساختمان دانشگاه دولتی نهاوند در روستای کوهانی، پیگیری اجرای پروژه سد گرین، چهار بانده کردن محور نهاوند آورزمان و نهاوند فیروزان تا سه راهی کنگاور و گرفتن اعتبار و ردیف ملی برای ساماندهی محورهای مواصلاتی شهرستان از جمله این اقدامات اجرایی بوده است.

وی ادامه داد: موافقت احداث ایستگاه راه آهن در شهرک شهید حیدری برای شهر نهاوند به جز ایستگاه راه آهن فیروزان، تخصیص اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی برای توسعه و اتمام شبکه فاضلاب شهری، ساماندهی و احداث پل و زیر گذر کفراش و سه راهی شعبان از جمله مهمترین اقدامات نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی طی دو سال گذشته است.

احمدوند برخی موارد مطرح شده علیه نماینده را شایعه و بی اساس دانست و افزود: مشکلات و مطالبات مردم در شهرستان فراوان است که با ارتباط و پیگیری قابل حل است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار