اخلاص در رفتار و گفتار شهید بلباسی پس از شهادتش جلوه بیشتری یافت/ حمایت از مقام عظمای ولایت نیازمند جهاد همگانی است

دبیر مجمع عالی بسیج کشور: شهید بلباسی بسیار اخلاص داشتند و با توجه به توصیه‌هایی که به دوستان، همسر، خانواده و همرزمان خود کردند نمایان است و امثال ما باید درک نشستن بر سر سفر شهدا را پیدا کنیم.
کد خبر: ۹۰۱۴۶۹۹
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علیرضا زاکانی در دیدار با خانواده شهید محمد بلباسی در منزل این شهید در شهرستان قائم‌شهر، اظهار کرد: اگر کسی در دوره جهاد اصغر در مسیر حق فعال باشد ولی در مقایسه با جهاد اکبر از نظر ایمانی برابر باشد، جهاد اصغر ارزشش بیشتر است.

وی افزود: اگر از پایه ایمانی شهدای دفاع مقدس و فتنه ۸۸ برابر باشند شهدای فتنه افضل هستند اما در مقایسه با شهدای مدافع حرم، اینان بالاتر بوده چراکه آنان رنج غربت را نیز تحمل می‌کنند و علاوه بر آن جهاد اکبر را نیز انجام می‌دهند.

زاکانی تصریح کرد: برخی به دنبال مال هستند اما افرادی به دنبال شهادت هستند همانند شهدای خانطومان با توجه به ویژگی اساسی آنان اما مظلومیتشان در شرایط سخت بوده چرا که مردانه جنگیدند و پیکرشان نیز در آنجا ماند.

دبیر مجمع عالی بسیج کشور، یادآور شد: هر جلوه‌گری‌ها و مقام‌پرستی تمام و به فنا خواهد رفت اما آنچه که باقی می‌ماند راستی و درستی است همانند شهید حججی و محمد بلباسی که یادشان و الگوی رفتاریشان تا ابد ماندگار است و بسیاری از آنها به شهادت خود آگاه هستند.

این مسوول خاطرنشان کرد: شهید بلباسی بسیار اخلاص داشتند و با توجه به توصیه‌هایی که به دوستان، همسر، خانواده و همرزمان خود کردند نمایان است و امثال ما باید درک نشستن بر سر سفر شهدا را پیدا کنیم.

زاکانی تصریح کرد: انقلاب در دستان شهداست و آنان در حال هدایت انقلاب هستند.

وی تاکید کرد: امروز بیش از هر روزی مقام معظم رهبری مظلوم است چراکه خود شاگرد مکتب امیرالمومنین بودند بنابراین نیاز به جهاد همگانی برای حمایت از رهبری است لذا مسئولیت‌های این دوران بسیار سخت‌تر از مسئولیت ‌های روزهای دیگر بوده که این نشان از صفات شهدا است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها