فرمانده سپاه ناحیه میناب از اجرای بیش از 11 برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در شهرستان میناب خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۴۶۵۷
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سرگرد طالب احمدی نیا گفت: بسیج سازندگی در زمینه محرومیت زدایی خدمات گسترده ایی بخصوص در روستاها انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی به دستور مقام معظم رهبری در سپاه بوجود آمد ، افزود : مهمترین وظیفه بسیج سازندگی رسیدگی به محرومین و محرومیت زدایی است که بسیج سازندگی شهرستان میناب نیز در همین راستا طی یک سال گذشته کار احداث 47 واحد مسکن مددجویی را آغاز کرده که تا پایان اردیبهشت ماه آماده تحویل خواهد شد ، هشت مسجد را در مناطق مختلف شهرستان احداث و افتتاح نموده ، دو زمین ورزشی ، شش خانه عالم ، یک مدرسه ، دو غسالخانه ، یک بوستان و پنج پروژه آب رسانی هم در روستاها به انجام رسانده و همچنین در خصوص وسایل معیشتی نیازمندان هم کمک های چشمگیری داشته است.

 

احمدی نیا در ادامه گفت : در سال گذشته نیز مبلغ 460 میلیون تومان در عرصه های تولیدی به متقاضیان تسهیلات کم بهره ارائه شد که برای بیش از 150 نفر بطور مستقیم از محل پروژه های اقتصاد مقاومتی شغل ایجاد شده و 160 نفر هم آموزش های لازم در خصوص توانمندسازی در حوزه اقتصادی را دیدند.

فرمانده سپاه ناحیه میناب یادآور شد که : چهار تیم پزشکی با اعزام به مناطق محروم ، بیش از 400 نفر را ویزیت رایگان کردند ، طرح هجرت 3 هم با شرکت 400 دانش آموز در مدارس این شهرستان اجرا شد.

 

وی گفت: در هفته بسیج سازندگی هم بیش از 11 برنامه در شهرستان برگزار می شود که مهمترین آنها به این شرح می باشد؛ افتتاح یک پروژه اقتصاد مقاومتی ، افتتاح یک مسجد ، غسالخانه و خانه عالم ، تجلیل از جهادگران بسیجی ، ویزیت رایگان ، اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم ، غبار روبی گلزار شهدا و سرکشی از خانواده معظم شهدا می باشد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار