مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی :
حجه السلام و المسلمین الهی حمایت از تولید داخل را راهبردی اساسی در تقویت اقتصاد کشور دانست و تصریح کرد : حمایت از کالای ایرانی در راستای راهبرد حمایت از اقتصاد اسلامی است که بعد از انقلاب در عرصه اقتصادی و سیاسی کشور مطرح شد
کد خبر: ۹۰۱۴۵۷۶
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۷

حمایت از کالای ایرانی در راستای حمایت از اقتصاد اسلامی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی ،  مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی در نشست سیاسی مربیان ، فرماندهان پایگاههای بسیج و اعضای شورای پایگاهها و حوزه ولیعصر (عج) شهر کاکی ، با اشاره به شخصیت ممتاز و برجسته شهید مطهری به بیان ویژگی های شخصیتی این شهید والامقام پرداخت و گفت : شهید مطهری عالمی متعبد و پایبند به قرآن و اهل بیت بود و در طول حیات مبارزاتی خود با فتنه و انحراف مبارزه کرد .

حجه السلام و المسلمین الهی حمایت از تولید داخل را راهبردی اساسی در تقویت اقتصاد کشور دانست و تصریح کرد : حمایت از کالای ایرانی در راستای راهبرد حمایت از اقتصاد اسلامی است که بعد از انقلاب در عرصه اقتصادی و سیاسی کشور مطرح شد .

وی نقش دولت در تحقق شعار سال را مهم عنوان کرد و گفت : دولت باید برای عملیاتی کردن شعار سال بیش از گذشته به ظرفیت های داخلی که نیروی انسانی و منابع طبیعی از جمله این ظرفیت ها هستند بیشتر توجه کند . ایشان رفع موانع تولید را از اقدامات مهم دولت دانست و اضافه کرد : دولت باید برای حمایت از تولید داخل نسبت به رفع موانع تولید در تمام سطوح مدیریتی اقدام نموده و مبادی ورودی کشور را به منظور جلوگیری از قاچاق کالا کنترل نماید .

این مقام مسئول نمادسازی را در حمایت از تولید داخل مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت : عوامل تولید باید کاری کنند که کالای ایرانی قدرت رقابت با کالای خارجی را داشته و مردم با افتخار کالای ایرانی را استفاده کنند . مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) ملت ایران را ملتی موقعیت شناس دانست و گفت : مردم نشان دادند که همواره از مسئولان جلوترند و همان مردمی هستند که حماسه های 9 دی و 22 بهمن ها را خلق کرده اند . وی تصریح کرد در موضوع حمایت از کالای ایرانی نیز مردم به خوبی به وظایف خود عمل خواهند کرد .

ایشان در پایان به موضوع فضای مجازی در کشور پرداخت و گفت : کاش به جای گرایش و علاقمندی مردم به تلگرام و شبکه های اجتماعی ، فرهنگ کتابخوانی اینچنین در کشور رواج پیدا میکرد .

ارسال نظرات