مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی وروز معلم با حضور پایوران سپاه و فرماندهان حوزه و پایگاه‌های مقاومت در دهگلان برگزارشد.
کد خبر: ۹۰۱۴۵۷۰
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹
به گزارش خبرگزارب بسیج از کردستان، مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی وروز معلم با حضور پایوران سپاه و فرماندهان حوزه و پایگاه‌های مقاومت در کانون شهید مطهری دهگلان برگزارشد.

در این مراسم حجت الاسلام منتشلو مسئول نهاد نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان ضمن تبریک هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی با اشاره به سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم اظهار داشت: همه معلمان و مربیان جامعه باید شهید مطهری را الگوی خویش قرار بدهند، چون آن بزرگوار در تمامی این صحنه‌ها یک شخصیت برجسته و الگو می‌باشد.

وی افزود: شهید مطهری فیلسوف فرزانه‌ای است که عمر پر برکت خویش را در راه اهداف اسلام ناب محمدی و اعتلای فرهنگ غنی اسلام و مبارزه برعلیه انحرافات فکری و اعتقادی سپری نمود.

حجت الاسلام منتشلو هفته عقیدتی را فرصتی برای تبین اندیشه‌های شهید مطهری برشمرد و افزود: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج فرصتی برای ترویج فرهنگ است.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم در صحنه عقیدتی سیاسی در سپاه تلاش کنیم و در راه رشد فرهنگی مستحکم در این مسیر گام برداریم و وظیفه مان را به نحواحسن در خدمت به جامعه اسلامی به سرانجام برسانیم.

امام جمعه دهگلان:

ماموستا یدالله محمدی امام جمعه دهگلان درادامه ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی، شهید مطهری را از شخصیت‌های برجسته و بی‌نظیر تاریخ برشمرد و گفت: این شخصیت برجسته تمام عمر خود را در راه علم و ترویج اسلام قرارداد تا به عصمت دست پیدا کند.

وی درادامه گفت: سبک زندگی بسیاری از دانشمندان و عالمان برجسته دینی از جمله شهید مطهری می‌تواند نمونه و الگوی خوبی برای ما انسان‌ها باشد تا به این وسیله دستورات دینی را بیشتر در زندگی مان به کار ببندیم.

امام جمعه دهگلان درادامه با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در دنیا ارتش مستحکم وجود دارد، اما درایران اسلامی ارتش و سپاه و نیرو‌های نظامی و انتظامی براساس مکتب دینی و اسلامی درنیا بی نظیر است و این قدرت ایمان و باور دینی و عقیده آنان به اسلام است.

ماموستا محمدی گفت: نیروی عقیده و اعتقاد به اسلام باعث شده که دشمنان از کشور ایران اسلامی وسپاه بترسند و این ترس وجودی دشمنان ناشی از ایمان راسخ و عقیده محکم نیرو‌ها نظامی ما است.

در پایان مراسم ازمربیان و اساتید عقیدتی و هادیان و نخبگان سیاسی تجلیل شد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات