اعتکاف آخر شعبان المعظم در 10 مسجد بابل

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بابل با اشاره به برگزاری اعتکاف انتظار در دو مسجد بابل، از برگزاری اعتکاف آخر ماه مبارک رمضان در 10 مسجد بابل خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۴۵۵۳
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام عبدالعلی علی‌تبار در گفت‌وگویی اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان 800 روحانی که 200 روحانی از قم، 500 روحانی بومی و تعدادی از روحانیون حوزه‎های علمیه به 800 مسجد شهرستان بابل اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه قبل ماه رمضان گردهمایی بزرگ بابل را در دهه غبارروبی داریم، افزود: این گردهمایی با حضور هیأت امناء، دهیاران، شوراها، پایگاه بسیج و روحانیان در بخش‌ها در مکان مصلی و در شهر بابل به مناسبت دهه غبارروبی برگزار می‌شود.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی بابل با بیان اینکه از 20 شعبان دهه غبارروبی مساجد با هماهنگی هیأت امناء مساجد و خادمان آغاز می‌شود، تصریح کرد: برنامه 30 شب 30 مسجد در بابل با محوریت اعزام گروه تواشی، حافظ قرآن، قاریان و همچنین دعوت و حضور قاری بین‌المللی سیدجواد حسینی در بابل  برای 30 مسجد برگزار می‌شود.

این مسؤول با اشاره به اینکه با همکاری نیروی انتظامی و اداره بهداشت جهت اعزام به مساجد در حوزه بهداشتی و آسیب‌های اجتماعی برنامه‌های خوبی در مساجد مختلف داریم، خاطرنشان کرد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بابل با اجرا برنامه 30 شب 30 مسجد، طبابت رایگان با حضور پزشکان متخصص در ماه مبارک رمضان داریم.

علی‌تبار یادآور شد: با همت هیأت‎های مذهبی به‌ویژه هیأت فاطمه‌الزهرا(س) امامزاده عبدالله(ع) احیا شب قدر در روزهای 19، 21 و 23 رمضان با همکاری ستاد نماز جمعه با حضور مداحان، سخنرانان ویژه و اقشار مردم در مصلی بابل برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مراسم اعتکاف در 51 مسجد بابل خبر داد و افزود: مراسم اعتکاف با حضور 3 هزار نفر در بابل برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بابل با اشاره به برگزاری اعتکاف انتظار در دو مسجد بابل، از برگزاری اعتکاف آخر ماه مبارک رمضان در 10 مسجد بابل خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها