رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ازاعلام وضعیت زرد در بیمارستان های بویراحمد افزایش مصدومین زمین لرزه ۴ ممیز ۸ دهم ریشتری یاسوج به ۱۱۲ نفر خبر داد و گفت: ۹۲ نفر از این تعداد مرخص، سه نفر بستری و چهار نفر به بیمارستان امام سجاد یاسوج منتقل شدند.
کد خبر: ۹۰۱۴۵۵۲
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲
اورنگ ایلامی با بیان اینکه ۲۱ نفر از مصدومین زلزله شب گذشته توسط اورژانس منتقل شدند، افزود: وضعیت در بیمارستان‌ها همچنان در حالت زرد قرار دارد.
وی با بیان اینکه دو بیمارستان شهید بهشتی و امام سجاد یاسوج هر کدام با ظرفیت ۴۰ تخت آماده پذیرش مصدومان زلزله هستند گفت:در مواقع بروز حوادث و زمین لزر‌های بیشتر این تعداد تخت در هر دو بیمارستان جوابگو نخواهد بود.
ایلامی از تصویب مصوبه ایجاد سوله بحران در سنوات قبل خبر داد و افزود: این طرح باید عملیاتی بشود و برای احداث سوله بحران با زیربنای ۸۵۰ متر مربع و خرید تجهیزات به ۲۲ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از تخصیص بیمارستان صحرایی با ظرفیت ۴۰ تخت به استان خبر داد و گفت: مکالمات و گفتگو‌های این حوزه انجام شده است و اورژانس کشور با اختصاص بیمارستان صحرایی به استان موافقت کرده است.
ایلامی با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه استان‌های فارس، خوزستان، بوشهر و هرمزگان به عنوان استان‌های معین در قطب ۵ کشور واقع شده اند عنوان کرد: در صورت نیاز و در مواقع بروز بحران می‌توان از ظرفیت استان‌های معین نیز استفاده کرد و این استان‌ها نیز آمادگی خود را برای کمک رسانی در همه حوز‌ها اعلام کرده اند.
ارسال نظرات