به منظور بررسی نحوه خدمات رسانی بهضرورت مدیریت هدفمند بحران در استان مصدومان زلزله دیشب و سنجش میزان آمادگی مراکز درمانی، استاندار از بخش های مختلف بیمارستان امام سجاد یاسوج و همچنین واحد های دانشگاه علوم پزشکی استان بازدید کرد.
کد خبر: ۹۰۱۴۵۴۴
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹
علی محمد احمدی مدیریت هدفمند بحران در ثبات بخشی به فضا‌های مختلف خدماتی را لازم دانست و گفت: مواجهه منطقی با شرایط بحران و مدیریت صحیح این شرایط ضروری است.

وی با بیان اینکه منطقه زاگرس روی گسل زلزله قرار گرفته و یک منطقه نیز زلزله خیز است افزود: باید اقدامات لازم برای توسعه ظرفیت‌های زیرساختی با حفظ امنیت و آرامش جامعه انجام شود.

استاندار دامن زدن به شایعات مبنی بر پیش بینی زمین لزر‌های شدید را باعث ایجاد وحشت در بین مردم دانست و گفت: بر اساس مستندات علمی تاکنون موردی برای پیش بینی زلزله ارائه نشده و نتیجه این شایعات ایجاد بحران روانی در بین مردم است و باید از ترویج این شایعات نادرست جلو گیری کرد.

آقای احمدی وقوع پس لرز‌ها را ممکن دانست و افزود: مردم شب‌ها جانب احتیاط را رعایت کرده و در مکان‌های بی خطر سکونت کنند تا از خطرات احتمالی بروز زلزله درامان باشند.

وی از آمادگی همه دستگاه‌های خدمات رسان برای خدمات رسانی به مردم در مواقع بروز بحران خبر داد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی ـ. هلال احمر و ستاد مدیریت بحران استان با مدیریت صحیح بحران به آسیب دیدگان رسیدگی کنند.
ارسال نظرات