برگزاری مراسم بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی در شهرستان لنده

با حضور فرماندهان حوزه ها، فرماندهانمراسم بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی در شهرستان لنده پایگاهها و ارکان گردان ها، مدیران شعب نمایندگی ولی فقیه، هادیان سیاسی، مربیان عقیدتی سیاسی مراسم بزرگداشت هفته عقیدتی و سیاسی در مسجد صاحب الزمان لنده برگزار شد .
کد خبر: ۹۰۱۴۵۳۶
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴
امام جمعه شهر لنده در این مراسم گفت:اعتقاد دینی و کسب بینش ناب سیاسی اهمیت حیاتی دارد.
حجت السلام سید هدایت محمودی اصل افزود: آگاهی و رسیدن به باور‌ها و اعتقاد‌ها هرچه بیشتر باعث می‌گردد انسان‌های مقاوم و سلحشوری به وجود بیایند مانند جمعیت فرزندان انقلاب در مجموعه سازمان یافته به نام عقیدتی سیاسی که در حوزه اقتصادی سیاسی و از بین بردن مسیر‌های آلوده بتوانند مانع از نفوذ تفکر‌های آلوده و انحرافی بشوند.
وی گفت::در حوزه نیرو‌های مسلح کل دنیا دو عنصر عقیدتی و سیاسی وجود ندارد و آن چیزی که نیرو‌های مسلح ما را از آن‌ها متمایز می‌کند همین مجموعه عقیدتی و سیاسی است که دشمنان ما تلاش می‌کنند از راه‌های مختلف اعتقادی، دینی و سیاسی جوانان ما را از ما بگیرند.
امام جمعه لنده گفت::نهاد عقیدتی و سیاسی در سپاه خوب تعلیم می‌دهد و خوب تربیت می‌کند و تفکر ناب انقلاب رادر جامعه بین جوانان انقلابی ترویج می‌دهد.
وی با تاکید به خانواده‌ها گفت::مراقب جوانان و نو جوانان باشند، چون فکر و اعتقادات آن‌ها مورد تهاجم فرهنگی دشمنان هست و چه به لحاظ سیاسی و چه اعتقادی و ابزاری چنان شبهه در فضای مجازی میریزند تا نگذارند تفکر ناب انقلابی اسلامی شکل گیرد.
در پایان از مربیان و هادیان بصیرتی تجلیل بعمل آمد.
ارسال نظرات