خبرهای داغ:
بسیج جامعه زنان کشور با لشکری از فرشتگان در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

«فرشته ها هم عاشق می شوند» در صدر فروش

غرفه انتشارات لشکر فرشتگان با صاحب امتیازی سازمان بسیج جامعه زنان کشور تنها غرفه ای است که در سی ویکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ، به صورت تخصصی در حوزه زنان و خانواده و معرفی شهدای زن ، کتاب و سایر محصولات خود را عرضه می کند.
کد خبر: ۹۰۱۴۵۳۴
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳
به گزارش بسیج زنان جامعه کشور خبرگزاری بسیج، سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی به روزهای میانی رسیده است که با کمی دقت به دستان خالی اکثر بازدیدکنندگان متوجه می شوی که شعار « نه به کتاب نخواندن » به واقع مصداق همین بازدید کنندگانی است که از راه دور و نزدیک خود را به نمایشگاه رسانیده اما فقط و فقط با چشمانی بی تفاوت به عنوانی نگاه می کنند .

در چنین موقعیتی غرفه سازمان بسیج زنان کشور با عنوان لشکر فرشتگان با ارائه کتاب هایی در حوزه زنان و خانواده ، کودکان و نوجوانان و سایر محصولات فرهنگی توانسته است از دریای بازدیدکنندگانی که فقط در بین راهروها قدم می زنند! مخاطبان خود را پیدا کند ... نکته قابل توجه استقبال مردان و زوج های جوان از کتاب های عرضه شده در این غرفه است، از سویی دیگر حضور معنوی لشکری از فرشتگان - زنان شهید- که تصاویر آنها مزین کننده دیوارهای این غرفه است در جذب بازدیدکنندگان بی تأثیر نبوده و نیست.

بنابر گفته معصومه عابد، یکی از دست اندرکاران انتشارات لشکر فرشتگان کتاب « الگوی سوم » ، «بسته آموزشی کودکان» با محتوای آموزشی مبانی پیش دبستانی، رمان های « گل های کاغذی» و « فرشتگان هم عاشق می شوند » ، قصه کودکانه « عروسک و ناهید » برگرفته از زندگی و خاطره شهید نوجوان ناهید فاتحی کرجو، و زندگی نامه شهید مریم فرهانیان و شهید فوزیه شیردل و فصل نامه « طنین اندیشه » از محصولاتی بود که مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه انتشارات لشکر فرشتگان از سال 1393 ثبت و فعالیت خود را آغاز کرده است گفت، در سال های اول ما در کنار یکی از انتشاراتی های همطراز محصولات خود را عرضه می کردیم اما با استقبال خوب و روحیه ای که مخاطبان به ما هدیه دادند امسال بر آن شدیم که برای نخستین بار غرفه ای مستقل داشته باشیم، هر چند از نظر کمی در مقایسه با سایر انتشاراتی ها تعداد کتب کمتری داریم اما از نظر استقبال مخاطبان احساس رضایتمندی می کنیم .

مسئول غرفه لشکرفرشتگان با اشاره به اینکه معرفی شهدای زن یکی از موضوعاتی است که بر آن سعی و همت دارند و گفت : در این راستا چند سالی است که نخستین سایت تخصصی شهدای زن را نیز راه اندازی کرده ایم که به  لطف خدای بزرگ  و برکت حضور معنوی شهدا در کارمان توانسته ایم زنان شهید که آمار آنها در ایران اسلامی قریب هشت هزار نفر می رسد را شناسایی و معرفی نماییم .

عابد با اشاره به علاقه جوانان و نوجوان به خواندن رمان گفت: یکی از کارهای شاخص ما رمان « فرشته های عاشق می شوند » است که در قالب داستانی به بیان معضلات و مشکلات دختران جوان پرداخته و با الگوبرداری از سبک زندگی شهدا آنها را پاسخ داده است که با استقبال بسیار خوبی رو به رو است.

وی افزود: همچنین رمان « گل های کاغذی» نیز بیشتر از سوی دختران جوان مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام/ غ

 
پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس
ارسال نظرات
آخرین اخبار