اجرای طرح روستای بدون بیکار روستای چور مریوان

طی مراسمی و با حضور تنی چند از مسئولان استانی و شهرستانی طرح روستای بدون بیکار در روستای "چور" از توابع شهرستان مریوان اجرا شد.
کد خبر: ۹۰۱۴۵۲۴
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، فرماندار شهرستان مریوان در این مراسم ضمن اشاره به تغییر رویکرد صندوق کارآفرینی و امید در سال‌های اخیر اظهار کرد: پیشتر صندوق کارآفرینی و امید به صورت فرد محور برنامه‌های خود را اجرا می‌کرده که امروزه به صورت طرح محور انجام می‌شود.

محمد شفیعی اظهار کرد: در روستای چور ۱۱۵ فقره تسهیلات به تعداد ۸۳ نفر از مردان مبلغی بالغ بر ۱۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و ۳۲ نفر از بانوان این روستا نیز مبلغی بالغ بر ۶۴۰ میلیون ریال اعطاء شده است.

شفیعی خاطرنشان کرد: جمعیت روستای چور مریوان ۵۸۵ نفر است که ۷۰ نفر از این افراد از نوزادان تا افراد ۱۴ ساله تشکیل می‌دهند و ۴۸۵ نفر نیز از افراد ۱۴ الی ۶۴ ساله هستند و همچنین ۴۲ نفر دارای ۶۵ سال به بالا هستند.

وی عنوان کرد: از سوی صندوق کارآفرینی و امید شهرستان مریوان در راستای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری جوانان و نوجوانان و تمامی افراد جویای کار روستای چور ۱۱۵ فقره تسهیلات با مبلغ ۱۸ میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان واگذار شده است.

فرماندار شهرستان مریوان ادامه داد: صندوق خرد محلی زنان نیز با ۲۹ نفر اعظاء و مبلغ ۵۸۰ میلیون ریال در روستای چور ایجاد شده است که تا اکنون توانسته است برای ۴۹ نفر از بانوان این روستا ایجاد اشتغال داشته باشد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات