خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع):
همایش روز عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج در محل کانون شهید رجایی شهرستان راز و جرگلان با حضورعلماء اهل تسنن و تشیع و بسیجیان و جمعی از مسئولین برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۴۴۹۶
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ همایش روز عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج در محل کانون شهید رجایی شهرستان راز و جرگلان با حضورعلماء اهل تسنن  و تشیع و بسیجیان و جمعی از مسئولین برگزار  شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین زحمت کش مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع)، اظهار داشت: شهید مطهری به حق بنده خالص و مخلص خداوند بود  و حضور چنین افرادی باعث برجسته شدن انقلاب اسلامی و پایداری آن شده است.

زحمت کش بیان داشت: شهید مطهری حق بزرگی به گردن ما دارد چرا که دست نوشته های این شهید بزرگوار  راه حل بسیاری از مشکلات امروز ما بوده و معلمان ما باید تمام تلاش خود را در جهت معرفی این شهید بزرگوار داشته باشند .

وی در ادامه گفت: امروز دشمن بر این باور است که انقلاب اسلامی مرگ تدریجی استکبار را رقم می زند و به همین دلیل از تمام توان و ظرفیت های خودشان برای وارد کردن ضربه به ارزشهای دینی و  انقلاب اسلامی استفاده می کنند  که در این راه ما باید بصیرت خودمان را روز به روز بالا ببریم تا مانع این حرکت دشمن شویم.

حجت الاسلام زحمت کش اظهار داشت: امروز نفوذ انقلاب اسلامی در خاور میانه برای آمریکا و همچنین همدستانش غیر قابل تحمل می باشد ولی دشمنان باید  این را بدانند که جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی به سرتاسر دنیا منتقل شده و دیگر نمی توانند نقش ایران را در دنیا نادیده بگیرند.

در ابتدای این همایش نیز حجت الاسلام صداقتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج راز و جرگلان  ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی در سپاه و بسیج به ارائه گزارشی از برنامه های اجرا شده در هفته عقیدتی سیاسی در سطح شهرستان  پرداختند .

در پایان از مربیان عقیدتی در سطح سپاه و بسیج  شهرستان تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها