ملانوری گفت: بسیج مستضعفین موظف است که با بکارگیری آحاد بسیجیان نسبت به فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر زبانی اقدام کند و این یک تکلیف قانونی است و بسیج نیز باید بر این اساس آموزش و سازماندهی کند.
کد خبر: ۹۰۱۴۴۹۰
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، مسئول دبیر خانه شورای امر به معروف ونهی از منکر سپاه الغدیر استان یزد در جلسه شورای امر به معروف ونهی ازمنکر ناحیه مقاومت بسیج بهاباد برترویج فرهنگ اجرای امر به معروف ونهی از منکر در سطح جامعه تاکید کرد و گفت:: بسیج مستضعفین موظف است که با بکارگیری آحاد بسیجیان نسبت به فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر زبانی اقدام کند و این یک تکلیف قانونی است و بسیج نیز باید بر این اساس آموزش و سازماندهی کند.
 سرهنگ پاسدار ملا نوری با بیان اینکه بسیج ماهیتی فرهنگی دارد، اظهار داشت: قاعدتا بسیج به دلیل مردمی بودن، چه از نظر قانونی و چه از نظر تکلیف انقلابی پاسدار انقلاب هستند و سابقه هم نشان می‌دهد، بیشترین تمرکز بسیج در حوزه فرهنگ بوده، انتظار می‌رود با ابزار‌های فرهنگی که در اختیار دارد، بتواند امر به معروف و نهی از منکر را پیاده کند.
وی با اشاره به اینکه زندگی بر طبق فریضه الهی امر به معروف ونهی از منکر باید در جامعه نهادینه شود تاکید کرد: با توجه به اینکه راه سعادت و پیشرفت انسان دوری از منکر‌ها و اجرای معروف‌ها است باید در این راستا معروف‌ها و منکر‌ها به جامعه شناسانده شود.
وی با تاکید بر اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه با هدف کاهش معضلات اجتماعی و فرهنگی گفت: دستگاه‌های تبلیغاتی کشور باید به طور جدی در این زمینه ورود پیدا کنند و سخنرانان نیز بیش از پیش با ایراد سخنرانی‌های عالمانه خود در جهت رفع معضلاتی همچون بدحجابی گام بردارند.
مسئول دبیر خانه شورای امر به معروف و نهی از منکر ساه الغدیر با اشاره به اینکه اجرای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه همگانی برای مسمانان است افزود: بر اساس آیات قرآن، امر به معروف و نهی از منکر راه پیامبران است. امر به معروف و نهی از منکر از مهم‌ترین دستورات دین اسلام است که باید به آن توجه ویژ‌های داشت.
وی با تأکید بر این‌که هدف از قیام امام حسین (ع) احیای امر به معروف و نهی از منکر بوده است، عنوان کرد: امام حسین (ع) بر مسئله احیای امر به معروف و نهی از منکر بسیار تأکید کرده‌اند و از این رو همه ما باید از آمران امر به معروف و ناهیان از منکر باشیم.
سرهنگ ملا نوری با بیان اینکه از طریق ایجاد فرهنگ صحیح در جامعه اسلامی می‌توان امر به معروف و نهی از منکر را نهادینه کرد، خاطرنشان کرد: نقشه‌های شوم استکبار جهانی را می‌توان از طریق نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر نابود کرد.
جلسه شورای امربه معروف ونهی از منکر ناحیه مقاومت بسیج بهاباد با حضورسرهنگ ملانوری ازیزد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه، پاسداران و جمعی از پایوران درمحل حوزه شهید محلاتی بهاباد برگزارشد.
ارسال نظرات