شیخ مقداد زارعی در نشست تربیت و تعالی که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در محل خدیجه الکبری میبد بر توجه داشتن نسبت به ارتباط فرزندان با دوستانشان تاکید نمود.
کد خبر: ۹۰۱۴۴۷۵
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد؛ شیخ مقداد زارعی در این نشست که با حضور اعضای شورای حوزه و فرماندهان پایگاه‌ها برگزار گردید، ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت مرتضی مطهری، هفته معلم و نیز هفته عقیدتی سیاسی به بیان سخنانی در خصوص توجه داشتن به رابطه فرزندان با دوستانشان، استقلال طلبی که فرزندان که در پی آن هستند و نگاه عبرت داشتن به زندگی پرداخت.
وی گفت: بچه‌هایی که بیشتر وقت خود را در مساجد می‌گذرانند و به مسائل عبادی و معنوی اهمیت می‌دهند، زندگی قشنگ‌تر و بهتری را نسبت به بچه‌هایی که تنها با دوستانشان ارتباط دارند و بر رابطه دوستی آن‌ها نظارتی نمی‌شود، دارند.
زارعی در ادامه خاطر نشان نمود: با برگزاری کارگاه‌های دوست یابی برای بچه ها، می‌توان آن‌ها را نسبت به دوست یابی به روشی صحیح راهنمایی کرد.
وی همچنین توضیحاتی در باره ناپسند و حرام بودن ربا، کسب رزق و روزی حلال با پرهیز از کم کاری، کم فروشی و گران فروشی، لزوم تحقیق نمودن قبل از ازدواج و آشنا شدن به خصوصیات زوجین ارائه نمود.
زارعی در سخنان خود به برگزاری کلاس‌های دانشنامه ازدواج در پایگاه‌ها نیز توصیه نمود تا خانواده‌ها با اقداماتی که قبل از ازاوج باید انجام دهند، سن ازدواج، چگونگی عاشق شدن درزندگی، شناخت عاشق واقعی، سوالاتی که باید در جلسه خواستگاری مطرح نمود و... آشنایی یابند.
ارسال نظرات