خبرهای داغ:
این نشست با موضوعیت تبیین شعار سال با حضور جمعی از کارکنان و سخنرانی سرهنگ فغانی فرمانده ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۴۴۵۶
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۲

 

به گزارش خبر گزاری بسیج؛  این نشست با موضوعیت تبیین شعار سال با حضور جمعی از کارکنان و سخنرانی سرهنگ فغانی فرمانده ناحیه برگزار شد.

فغانی فرمانده ناحیه بجنورد با تاکید بر اینکه از همین ابتدای سال جدید باید در حوزه تبیین شعار سال با قدرت و تدابیر مشخصی وارد عمل شویم، خاطرنشان کرد: بسیج به عنوان یکی از بازوان قوی دولت و نظام اسلامی می‌تواند در کنار هم با همکاری صمیمانه این مهم را به سر منزل مقصود برساند.

وی در ادامه افزود:  مقام معظم رهبری در خصوص مباحث اقتصاد و اهمیت تولید داخل فرمودند: هر وقت فردی کالای ایرانی بخرد اقتصاد مردم خوب می شود و از دیگر بیانات ایشان در این خصوص  افزایش تولید است که توسط مسئولان باید صورت گیرد و همینطور افزایش کیفیت محصول که در این زمینه البته نقاط ضعفی نیز داریم و باید رفع بشوند ، و از دیگر اشارات میتوان به شناسایی نیاز مردم و در این زمینه ،ارزان تر کردن محصولات و مدیریت واردات قاچاق توسط مسئولان که باید کنترل گردد.

فغانی افزود: بحث جدی جلوگیری از قاچاق کالاست که البته ما تعصب برای خرید کالای ایرانی نداریم، و وقت و حوصله برای پیدا کردن کالای خوب ایرانی نداریم و همینطور رهبری در ای زمینه می فرمایند:یک عیب مهم که تمامی ما داریم این است که از کالای ایرانی حمایت نمی کنیم.

وی در پایان افزود: بدون تردید در این مسیر نیازمند همدلی و همراهی همه نیروهای دلسوز انقلاب هستیم که بسیجیان عزیز در صدر این سیاهه قرار دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها