خبرهای داغ:

برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در ناحیه جاجرم تشریح شد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج جاجرم در گفتگو با خبرنگار ما برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۰۱۴۴۵۰
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛   مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج جاجرم در گفتگو با خبرنگار ما برنامه های هفته عقیدتی  سیاسی در سپاه  و بسیج را تشریح کرد.

 حجت الله اسلام  نعمتی با عرض تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت مقام معلم افزود: نامگذاری  این هفته در سپاه به عنوان هفته عقیدتی وسیاسی انجام شده است  و امیدواریم  که بتوانیم راه  شهید مطهری را ادامه بدهیم و یاد خاطره این شهید عزیز را گرامی بداریم.

وی گفت:  به همین مناسبت  از اساتید ومربیانی که در این زمینه فعالیت می کنند تجلیل می شود و این در حقیقت برای ارج نهادن به مقام شامخ تعلیم وتربیت است.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه جاجرم با بیان اینکه جلسه بزرگ داشت هفته عقیدتی و سیاسی با حضور معاونت ها و بسیجیان پیش بینی شده است ابراز داشت: همایش وتجلیل ازمربیان اساتید، روحانیون معظم ودیدار با ائمه جمعه شهرستان ،غبار روبی مزار شهدا، برگزاری نشست های بصیرتی و معرفتی وفضا سازی ناحیه و حوزهای مقاومت بسیج واجرای مسابقات و دیدار با مربیان  و بر گزاری اردوهای تفریحی برای کادر وسرباز و مسابقات ورزشی و نقاشی و سرکشی از معلمان بسیجی باز نشسته و مسابقات کتاب خوانی از آثار استاد  مطهری و بر پایی نمایشگاه کتاب وآثار فرهنگی ایرانی وغیره از دیگر برنامه های این هفته است.

وی اظهار داشت: این برنامه ها بهانه ای است که از مقام شامخ شهید مطهری  و مقام معلم ارج نهاده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار