سیدمحمدرضا حسینی مدیر آموزش و پرورش کوهبنان در این آیین گفت: سالروز شهادت مردی از تبار علم و ادب فیلسوف قرن شهید مطهری به‌عنوان روز معلم مزین شده است که روش و منش ایشان همواره اسوه و الگوی دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت است.
کد خبر: ۹۰۱۴۴۲۷
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، سیدمحمدرضا حسینی مدیر آموزش و پرورش کوهبنان در این آیین گفت: سالروز شهادت مردی از تبار علم و ادب فیلسوف قرن شهید مطهری به‌عنوان روز معلم مزین شده است که روش و منش ایشان همواره اسوه و الگوی دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت است.

وی ابراز داشت: در مقام و منزلت معلم همین بس که باید راه و روش پیامبران را ادامه دهد و بر اساس آیات نورانی قران کری، ارزش‌های اصیل اسلامی و منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به تعلیم و تربیت جوانان و نوجوانان که آینده‌سازان جامعه هستند، اقدام کند .

حجت الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان ضمن تبریک هفته معلم و هفته عقیدتی در سپاه بیان داشت: فرهنگیان هیچ موقع بازنشسته نمی‌شوند و عموما کارهای فرهنگی شهرها توسط این قشر انجام می‌شود .

وی ادامه داد: در اسلام خداوند برای انسان و معلم ارزش و احترام خاصی قرار داده چون معلم مظهر مهر و محبت است حقوق بشر را به خوبی رعایت می‌کند البته زمینه تمام آموزش‌ها قرآن است که باید تکیه‌گاه معلمان قرآن باشد.

جعفری یادآور شد: معلمان ایران اسلامی شخصیتی همچون حاج قاسم سلیمانی را پرورش می‌دهند که همواره در خدمت به مظلومان جهان سرآمد است.

 

ارسال نظرات