خبرهای داغ:
رئیس بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان گفت: قرارداد ۸۰۰ خانه تعمیری، احداث ۴۰۰ واحد منزل مسکونی و ۵۰۰ چشمه سرویس بهداشتی با کمیته امداد منعقد می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۴۳۹۴
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۳

سرهنگ بهرام ممبینی امروز در نشست خبری که در دفتر خبرگزاری تسنیمدر خوزستان برگزار شد اظهار داشت: در فصول مختلف آموزش‌های لازم را برای گروه‌های جهادی داریم به طوری که آموزش‌های لازم در 5 منطقه از استان با هدف سهولت برای جهادگران ارائه می‌شود تا سختی آمدن به مرکز را نداشته باشند.

وی با بیان اینکه در زمینه بررسی آموزش‌ها و نحوه کار در روز 5 شنبه 20 اردیبهشت‌ماه جلسه آسیب‌شناسی برای گروه‌های جهادی برگزار می‌شود افزود: در هفته بسیج سازندگی و سالروز تشکیل آن که در 17 اردیبهشت ماه به فرمان مقام معظم رهبری بود برنامه‌‎هایی برگزار می‌شود.

 رئیس بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه هفته بسیج سازندگی از 14 اردیبهشت تا 20 اردیبهشت ماه است بیان کرد: سخنرانی در خطبه‌های نماز جمعه و تشریح عملکرد جهادگران و بسیج سازندگی را در روز 14 اردیبهشت داشتیم.

وی گفت:  در روز شنبه و یکشنبه هفته جاری نیز 30 پروژه محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی در مناطق محروم استان افتتاح شد و یا به بهره‌برداری رسید.

ممبینی عنوان کرد: امروز نیز دیداری با آیت‌الله جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با حضور 70 نفر از جهادگران استان همچنین با حضور سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خواهیم داشت.

وی ادامه داد: فردا نیز 18 اردیبهشت ماه برنامه کلنگ‌زنی 3 پروژه محرومیت‌زدایی و افتتاح خانه شهید هادی‌نژاد جهادگر بسیج در شهرستان آغاجری برگزار می‌شود.

رئیس بسیج سازندگی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان تصریح کرد: چهارشنبه 19 اردیبهشت قرارداد 800 خانه تعمیری، احداث 400 واحد منزل مسکونی و 500 چشمه سرویس بهداشتی با کمیته امداد منعقد می‌شود.

وی به بحث بیابان‌زدایی اشاره کرد و ادامه داد: در یکی از مناطق بیابانی هندیجان کاشت نهال جهت بیابان‌زدایی و مقابله با ریزگردها انجام شد که در این منطقه و نسبت به این امر برای بیش از 50 نفر نیز اشتغالزایی صورت گرفت همچنین در منطقه فوق بحرانی اهواز نیز بیش از 500 نفر به صورت مستقیم مشغول به‌‍کار شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها