خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان با بیان اینکه وظیفه و رسالت هادیان سیاسی دفاع از دین و انقلاب و آرمان‌های انقلاب اسلامی است، گفت: هادیان سیاسی باید قدرت تحلیل و پاسخگویی به شبهات را داشته باشند.
کد خبر: ۹۰۱۴۳۳۸
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷

هادیان سیاسی باید قدرت تحلیل و پاسخگویی به شبهات را داشته باشندبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام ابراهیم گنجعلی در همایش عقیدتی، سیاسی  سپاه  ناحیه ملایر ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و هفته عقیدتی سیاسی سپاه  بیان داشت: ماه شعبان ماه نبوت است و سفارش بسیاری شده تا از بستر و فرصت این ماه  برای خودسازی و پالایش روح بهره بگیریم.

وی با اشاره به اینکه سه ماه رجب، شعبان و رمضان بهترین فصل عبادت در نزد پروردگار هستند، گفت: ذکر استغفرالله، صدقه دادن، ذکر صلوات و... در این فصل سفارش شده و باید از در هر ماه برای ورود به ماه بعدی استفاده شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان در ادامه با اشاره به اینکه ائمه اطهار(ع) از نظر عصمت و طهارت نزدیک‌ترین افراد به خداوند هستند، افزود: تقوا و عمل‌گرایی باعث ماندگاری ائمه اطهار(ع) و الگو بودن آنها برای ما شده است.

وی با اشاره به اینکه باید از رذایل اخلاقی بکاهیم تا به فضایل اخلاقی دست پیدا کنیم، افزود: باید در تقوا و ایمان عمل‌گرا باشیم و از گفتارگرایی دوری کنیم و این رمز ماندگاری انسان‌های با تقوا است.

گنجعلی در ادامه به جایگاه و فلسفه شخصیتی شهید مطهری در ابعاد مختلف اشاره و تصریح کرد: ایشان همه وقت خود را برای تعلیم و تربیت و پاسخگویی به شبهات در جامعه می‌گذاشتند و خدمات شایانی که ایشان به اسلام و انقلاب عرضه کردند، کم‌نظیر است.

وی در ادامه خطاب به هادیان سیاسی گفت: برگزاری این جلسات و همایش‌ها در واقع به منزله قدردانی از زحمات همه معلمان و مربیانی است که همه سعی و تلاش آنها ارتقاء اعتقادات و پاسخگویی به شبهات است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان با بیان اینکه انسان هر چه بیاموزد باز هم کم است، عنوان کرد: ما هر قدر که می‌توانیم باید به دانش و اعتقادات و اندوخته خود اضافه کنیم و آن موقع هم باید بگویم چیزی نمی‌دانیم و این همان رسیدن به معرفت است.

وی با اشاره به اینکه محور تعلیم و تربیت کرامت است، گفت: عمل انسان با تقوا سنجیده می‌شود و هر کس با تقواتر باشد نزد خداوند گرامی‌تر است.

گنجعلی در ادامه با اشاره به اینکه ما هنوز با کتاب و فرهنگ خواندن فاصله زیادی داریم، گفت: قرآن کریم در سوره علق واژه «بخوان» را به زبان آورده، به این معنی که تا می‌توانید، بخوانید و مطالعه کنید چراکه با خواندن و مطالعه کردن می‌توان به شبهات پاسخ داد.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز شاهد ایجاد شبهات زیادی در فضای جامعه، فضای مجازی، کتاب‌ها، مجلات و نشریات و... هستیم، افزود: این شبهات در حوزه‌های مختلف، امامت، معاد، نبوت، ولایت و ولایت فقیه و.. است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان خطاب به هادیان سیاسی گفت: وظیفه و رسالت شما دفاع از دین و انقلاب و آرمان‌های انقلاب اسلامی است، بنابراین باید خود را مسلح کنیم که بتوانیم به همه شبهات پاسخ دهیم.

وی با بیان اینکه هادیان سیاسی ما باید قدرت تحلیل و پاسخگویی به شبهات را داشته باشند، تصریح کرد: امروز در بحث ولایت شبهات زیادی مطرح می‌شود که در چهار محور مشهود است.

گنجعلی افزود: امروز در بحث ولایت فقیه مشروعت‌زدایی، مقبولیت زدایی، اعتبارزدایی و اعتمادزدایی را شبهه افکنی می‌کنند و گاهی شخصیت حقیقی و یا شخصیت حقوقی را زیر سوال می‌برند.

وی با بیان اینکه همه ما باید خود را به سلاح ایمان، اعتقاد، و علم و پاسخگویی به شبهات مجهز کنیم، گفت: امید است بتوانیم این رسالت را به معنای واقعی و وظیفه خود را به درستی انجام دهیم.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات