خبرهای داغ:
جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی:

تلاش برخی در فضای مجازی؛ نا امیدی دوستداران انقلاب

جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی در یادواره شهیدان ارس داداشی و مصطفی امنی با عنوان آبروی محله در شهرک فرهنگیان هشترود، گفت: عده ای در فضای مجازی قصد مایوس کردن دوستداران انقلاب هستند و این روزها را با روزهای رضاخانی مقایسه می کنند که واقعا در این زمینه بی انصافی می کنند.
کد خبر: ۹۰۱۴۳۲۶
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی حسین هاشم پور افزود: نباید مردم را نگران و مضطرب کرد و آدرس غلط داد .

وی ادامه داد: به تعبیر برخی ها آمریکا یک غول است اما در مقابل ایران پوچ است و اگر آمریکا یقین کند می تواند به ایران حمله کند و ضربه بزند بی شک تردید نمی کرد ولی یقین و باورش شده که در مقابل جوانان ایرانی و تسلیحات مدرن نظامی ایران شکست می خورد.

هاشم پور اضافه کرد: باید در مقابله با استکبار و ایادی آن ها با همه توان در عرصه های مختلف قدرتمند شد چراکه اگر دو ساعت از نیروهای نظامی و انتظامی غفلت کنیم به روز عراق و سوریه دچار خواهیم شد.

وی اظهارداشت: فرهنگ جهاد و شهادت ما مشابه با فرهنگ جهاد و شهادت زمان پیامبر است و علت آن عشق به امام و وطن به تاسی از مکتب اسلام است.

هاشم پور افزود: اگر عاشورا نیم روز بود و شب آن یک شب جنگ تحمیلی هر روزش عاشورا و هر شبش شب عاشورا بود و در دفاع مقدس هر روزکربلا تکرار شد.

فرمانده سپاه هشترود هم در ادامه این یادواره گفت: نیروهای انقلابی، سپاه، بسیج، نیروهای انتظامی و ارتش کمر همت بسته اند برای امنیت ایران اسلامی و نوکری به مردم و نظام همیشه آماده اند.

احمد تقی پور افزود: انقلاب ما انقلاب قدرتمند جهان است که دشمنان از ورود به حریم آن در هراسند.

شهید امنی در عملیات والفجر مقدماتی دشت فکه و شهید داداشی در عملیات کربلای چهار به شهادت رسیدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها