مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه اراک:

جنگ امروز در عرصه اقتصادی است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: امروز اتاق جنگ دشمن، موضوع اقتصادی است که در این زمینه به یاری حق با حمایت از تولیدات داخلی و تکیه‌ بر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی می‌توان این توطئه و برنامه‌های دشمن را خنثی کرد.
کد خبر: ۹۰۱۴۳۰۳
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک در جمع بسیجیان خواهر حوزه مقاومت کوثر 5 داوودآباد با تاکید بر لزوم توجه و تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: چندین سال است که مقام معظم رهبری موضوع اقتصاد را در شعارهای سال قرار می‌دهد که این خود نشان از اهمیت این موضوع دارد.

وی افزود: امروز اتاق جنگ دشمن، موضوع اقتصادی است که در این زمینه به یاری حق با حمایت از تولیدات داخلی و تکیه‌ بر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی می‌توان این توطئه و برنامه‌های دشمن را خنثی کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک تنها راه نجات از مشکلات اقتصادی و تحقق شعار سال تکیه‌بر ظرفیت‌ها و استفاده از کالاهای ایرانی است، چراکه با این اقدام علاوه بر حمایت از تولید و رونق داخل، اشتغال جوانان نیز ایجاد می‌شود.

حجت‌الاسلام عبدی هدف از قیام حضرت مهدی(عج) را امتداد برنامه انبیاء الهی برشمرد و گفت: انبیاء برای سعادت بشر آمدند و این راه همچنان ادامه دارد که هدف اصلی همه امامان رسیدن انسان به اخلاق است و این‌که انسان مطیع خدا باشد و در سایه اطلاعات از ولایت به همه‌چیز خواهد رسید.

وی افزود: اعتقاد به مهدویت یک نظام تربیتی است، دست روی دست گذاشتن به معنای انتظار نیست بلکه انتظار واقعی همراه با تلاش و جنب‌وجوش است و معتقد واقعی به مهدویت در مسیر سعادت حرکت می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک مبنای اساسی قیام حضرت مهدی (عج) قرآن کریم، سیره و سنت اهل‌بیت (ع) و عدالت محوری است و منتظران واقعی این‌گونه اعتقادات رادارند و این نظام تربیتی را قبول کرده‌اند.

حجت‌الاسلام عبدی یادآور شد: امروز در جامعه جنگ نرم و فضای مجازی مشکلاتی را ایجاد کرده‌اند و برخی از خانواده‌ها درگیر مشکلات و گرفتاری‌هایی هستند اما اعتقاد به مهدویت ازاین‌رو نیز تربیت بخش است چراکه در نظام تربیتی منتظر واقعی فرزندان خود را با امام زمان (عج) آشنا می‌کند.

وی افزود: در نظام اسلامی باید فضای جامعه را به‌گونه‌ای آماده کرد که سربازان برای آن حضرت تربیت شوند و در برابر این‌همه خرافات و سوءاستفاده‌ها برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: نقش دین، عالمان دینی و رهبری و هدایت انقلاب از ویژگی‌‏های مهم انقلاب اسلامی ایران است که از ویژگی الهی بودن انقلاب سرچشمه می‏‌گیرد،

حجت‌الاسلام عبدی خاطرنشان کرد: علمای دینی چراغ هدایت جامعه و حافظان دین مبین و مقدس اسلام هستند و وظیفه همه ما این است تا از این قشر تاثیرگذار جامعه حمایت و پشتیبانی لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات