در همایش «یاد مطهر» سپاه ساوه مطرح شد؛

پایبندی به ولایت‌فقیه؛ مهم‌ترین اصل در نظام مقدس جمهوری اسلامی

یک استاد دانشگاه گفت: مهم‌ترین اصل در نظام مقدس جمهوری اسلامی پایبندی به ولایت‌فقیه است که همواره بسیاری از توطئه‌ها و نقشه‌ها را نقش بر آب کرده است.
کد خبر: ۹۰۱۴۲۹۴
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ اسماعیل خدادادی کارشناس ارشد مسائل سیاسی و استاد دانشگاه دانشکده شهید محلاتی در همایش «یاد مطهر» که در سپاه ساوه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید «مرتضی مطهری» گفت: آشنایی با دیدگاه‌ها، افکار و آرمان‌های بلند این علامه شهید وظیفه خطیر تمامی مسئولان و دست‌اندرکاران فرهنگی جامعه است.

وی افزود: الگوگیری از افکار ناب استاد مطهری در بخش‌هایی چون حجاب، سیاست، فرهنگ، عدالت، خانواده و ... موجب سعادت و کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

این استاد دانشگاه با اشاره به جایگاه ولایت‌فقیه افزود: مهم‌ترین اصل در نظام مقدس جمهوری اسلامی پایبندی به ولایت‌فقیه است که همواره بسیاری از توطئه‌ها و نقشه‌ها را نقش بر آب کرده است.

خدادادی اظهار کرد: رمز موفقیت و پیروزی ایران اسلامی علیه فتنه‌های بیگانگان همواره ولایت‌فقیه بوده است که با درایت رهبرکبیر انقلاب و مقام معظم رهبری خنثی شده است.

وی با اشاره به شاخصه‌های انقلابی‌گری از دیدگاه استاد شهید مطهری گفت: پایبندی به مبانی و ارزش‌های ناب دین مبین اسلام و انقلاب، تلاش برای دستیابی به اهداف انقلاب، تقوای دینی و سیاسی و همت برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان از مهم‌ترین شاخص‌های انقلابی بودن است.

در این مراسم از مربیان، مدیران و هادیان عقیدتی سیاسی حوزه های مقاومت ساوه با اهدای لوح قدردانی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار