نزدیک به یک هفته است که در و دیوار شهر با بنر‌های خیر مقدم و اطلاع رسانی در خصوص سفر روحانی به سبزوار پوشیده شده است در این مدت مسئولان دولتی در شهر تمام توان و تلاش خود را برای ایجاد رغبت در بین مردم و حضور در سخنرانی عمومی وی انجام دادند تا خدای ناکرده رئیس جمهور از کمی جمعیت ناراحت نشده و برای سبزوار کم نگذارد.
کد خبر: ۹۰۱۴۲۴۹
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ نزدیک به یک هفته است که در و دیوار شهر با بنر‌های خیر مقدم و اطلاع رسانی در خصوص سفر روحانی به سبزوار پوشیده شده است در این مدت مسئولان دولتی در شهر تمام توان و تلاش خود را برای ایجاد رغبت در بین مردم و حضور در سخنرانی عمومی وی انجام دادند تا خدای ناکرده رئیس جمهور از کمی جمعیت ناراحت نشده و برای سبزوار کم نگذارد.

روحانی پس از حضور در جایگاه و شروع سخنرانی بازهم مانند قبل و در پنجمین سال از دولت تدبیر تنها اقدام به دادن وعده‌هایی مانند افتتاح فولاد و تکمیل راه آهن و استادیوم ۱۵ هزار نفری در سبزوار کرد.

اما سفر رئیس جمهور به سبزوار با حاشیه‌هایی نیز همراه بود جوانان که بیشتر به امید اشتغال و رونق اقتصادی و تکیه بر این گونه شعار‌ها به روحانی رای داده بودن حال با دست نوشته‌های پشیمانیم به استقبال وی آمده بودند.
 
 اما موضوع تنها به دست نوشته و بنر‌های اعتراضی ختم نشد و جمعیت پس از شنیدن این وعده‌ها با اعتراض به سخنرانی رئیس جمهور در سبزوار با شعار وعده میدی عمل کن چندین بار خواستار توضیح روحانی در خصوص عملکرد دولت و وعده‌هایی که به جوانان داده است شدند.

روحانی در ادامه صحبت‌های خود یکی از اهداف سفرش به سبزوار را افتتاح فاز اول کارخانه فولاد و کلنگ زنی فاز دوم این مجموعه اعلام کرد درصورتی که حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی با بصیرسبزوار ساخت و تکمیل این پروژه را همت ستاد اجرایی فرمان امام دانست و عنوان کرد بیشاز ۷۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در پروزه فولاد سبزوارتوسط این ستادباعث زنده شدن و افتتاح پروزه شده است و رئیس جمهور تنها زحمت افتتاح و کلنگ زنی فاز دوم را به عهده گرفته است.

 اما از دیگر حاشیه‌های حضور روحانی و ستاد به اصطلاح مردمی سازماندهی دانش آمزان برای حضور در این مراسم بود.

 دیگر اعتراضی که مردم در خلال صحبت‌های روحانی به وی انجام دادن بالابردن بنر‌هایی بازبان طنز بود که اشاره به توهین‌های وی در طول مدت ریاست جمهوری به منتقدان خود داشت.

 حال باید دید که دستاورد سفر روحانی به سبزوار به جز هزینه‌های تشریفات بنر و البته وعده‌هایی که داد چه چیزی برای سبزوار خواهد بود.

 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها