خبرهای داغ:
مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه با حضور پایوران، مربیان و هادیان سیاسی ناحیه امام رضا(ع) در حسینه شهید قلی زاده این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۴۲۴۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام «اسماعیل امیرزاده: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری طی سخنانی با اشاره به خصوصیت اخلاقی این استاد شهید از زبان همسرش اظهار داشت: برای مادرش بهترین پسر برای من بهترین همسر برای فرزندان بهتر پدر بود. اهل ریا کاری نبود برای رضای خدا کار می کرد همیشه با وضو بود مادرش نقل می کرد از 15 سالگی همیشه با وضو بودند حتی با وضو هم به شهادت رسیدند.

 وی با ارائه گزارش عملکرد نمایندگی ناحیه افزود: به حمدالله با تلاش دوستان در مجموعه توانیستم برنامه های ابلاغی را صد درصد انجام دهیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) با اشاره به ضرورت ارتباط با رده های تابعه اظهارکرد: همچون سال گذشته به اتفاق فرماندهی ناحیه از حوزه ها و پایگاهها بازدید خواهیم داشت.

 در ابتدای این همایش ابراهیم سانی خانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهید مطهری و شهدای مدافع حرم از زحمات کارکنان و بسیجیان ومجموعه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تشکر کرد، سپس رابطان نمایندگی ولی فقیه در رده های تابعه، مربیان عقیدتی، هادیان سیاسی تقدیر شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها