فرمانده سپاه بیجار در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه با تاکید بر اینکه بنیان های ارزشی و اعتقادی باید بیشتر از گذشته در سپاه توسعه پیدا کند ، خواستار ارتقای اثر بخشی ذوره های عقیدتی در سپاه شد.
کد خبر: ۹۰۱۴۲۲۹
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سعید شعبانی صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران که با حضور مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس و جمعی از مسئولان و بسیجیان در سالن شهید رحمانی برگزار شد با تبریک این هفته اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعنوان یک نهاد ارزشی بر اساس هویت دینی پایه گذاری شده است.

وی با بیان اینکه پرداختن به مسائل عقیدتی در راس برنامه‌های بسیج و سپاه است، افزود: اعتقاد داریم بنیان‌های ارزشی و اعتقادی باید در سپاه بیشتر از قبل توسعه پیدا کند.

فرمانده سپاه بیجار با اشاره به برنامه‌های هفته عقیدتی در سپاه بیجار، اعلام کرد: غبارروبی مزار مطهر شهدا، دیدار با امام جمعه شهرستان بیجار، برگزاری نشست بصیرتی و تجلیل از بسیجیانی که در برنامه‌های عقیدتی سیاسی سپاه همکاری کرده اند از مهمترین برنامه‌های برگزار شده این هفته در سپاه بیجار بود.

شعبانی ضمن قدردانی از مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس جهت برگزاری دوره‌های عقیدتی جهت ارتقای فکری بسیجیان و پاسداران، گفت: امیدواریم با برنامه ریزی بهتر شاهد دوره‌های اثر بخش در این قسمت باشیم.

وی ادامه داد: اگر در دوره‌های که در سنندج برگزار می‌شود از شخصیت‌های سیاسی و مذهبی برجسته استفاده شود، تا بسیجیان و پاسدارانی که اعزام می‌شوند بتوانند استفاده کافی ببرند موضوعی مورد درخواست بیشتر شرکت کنندگان است.

فرمانده سپاه بیجار تصریح کرد: برگزاری جلسات پرسش و پاسخ برای افراد شرکت کننده در دوره‌های عقیدتی، ارتباط قوی هادیان سیاسی با مجموعه نمایندگی، ولی فقیه، تولید محتوای خوب توسط هادیان سیاسی جهت آشنایی با مسائل روز و ارائه در کلاس‌ها، استفاده از ظرفیت هادیان سیاسی در پایگاه‌ها، استفاده از سخنران برجسته سیاسی در مراسمات ملی مذهبی از پیشنهاداتی است که برای ارتقای دوره‌ها اثر بخش باشد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات