نخستین یادواره شهدای گمنام دانشگاه مازندران شامگاه چهارشنبه 19 اردیبهشت‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی سردار رمضان شریف سخنگو و رئیس روابط عمومی سپاه پاسداران و با نوای کربلایی مجتبی رمضانی در تالار شهدای دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۴۱۹۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر، مسؤول حوزه بسیج دانشجویی این دانشگاه گفت: به‌مناسبت سالگرد شهدای عزیز خان‌طومان، اردیبهشت مقاومت و شهدای مدافع حرم، نخستین یادواره شهدای گمنام تدفین‌شده در دانشگاه‌های آزاد اسلامی مازندران و 10 شهید دانشجوی این دانشگاه به همت معاونت دانشجویی ـ فرهنگی و بسیج دانشجویی برگزار می‌شود.

علی قائمی  هدف از برگزاری این یادواره را تجلیل از مقام شامخ شهدای گرانقدر، تجدید پیمان با ولی امر مسلمین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و یادآور شد: حضور این شهدا در دانشگاه روح تازه‌ای به فضای آموزشی دمیده است.

وی ابراز امیدواری کرد به‌واسطه لطف این شهیدان بتوانیم وظیفه خود را بهتر و در راستای توسعه و پیشرفت کشور که هدف اصلی این شهیدان نیز بوده است، گام برداریم.

مسؤول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر بیان کرد: این مراسم شامگاه چهارشنبه 19 اردیبهشت‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی سردار رمضان شریف سخنگو و رئیس روابط عمومی سپاه پاسداران و با نوای کربلایی مجتبی رمضانی در تالار شهدای دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها