سرهنگ جعفرزاده: حماسه آفرینی شهدای مازندرانی خانطومان نشان از غیرت رزمندگان دیار علویان در هر کجا و همه اعصار دارد که در سخت ترین شرایط در مقابلدشمنان ایستادگی کرده و در نهایت با تحمیل خسارت سنگین به تکفیر و داعش 13 آلاله مدافع حرم به فیض شهادت نائل گردیدند.
کد خبر: ۹۰۱۴۱۷۶
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار عبدالله جعفرزاده در گفتگو با بسیج ضمن تبریک ایام شعبان المعظم و گرامی داشت  یاد و خاطر حماسه آفرینی شهدای مازندرانی خانطومان در اردیبهشت مقاومت گفت: حماسه آفرینی شهدای مازندرانی  خانطومان  نشان از غیرت رزمندگان دیار علویان دارد که در سخت ترین شرایط در مقابل خیل کثیر دشمنانی که با پیشرفته ترین تجهیزات و تسلیحات با پشتیبانی استکبار تعهد جهانی(آتش بس) را نقض کرده بودند ایستادگی کرده و در نهایت با تحمیل خسارت سنگین به تکفیر و داعش 13 آلاله مدافع حرم به فیض شهادت نائل گردیدند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مرکز مازندران افزود: ساری به عنوان مرکز دیار علویان در اردیبهشت مقاومت در سال 95 افتخار تقدیم سه شهید را کسب کرده و هرساله به منظور پاسداشت رشادت و حماسه آفرینی مجاهدت شهیدان اسدی، رادمهر و کمالی  و  انتقال و ماندگاری این فرهنگ به نسل های جامعه برنامه هایی را برگزار می کند.

 سرهنگ پاسدار جعفرزاده یادآور شد: مردم مرکز استان از ساعت 15:30 عصر پنجشنبه 20 اردیبهشت ماه با حضور در تکیه پهن کلای جنوبی دومین سالگرد و یادواره شهید محمود رادمهر را با سخنرانی حجه الاسلام جوشقانی و مداحی برادر سلحشور گرامی میدارند.

وی ادامه داد: یادواره شهید سید جواد اسدی نیز از ساعت15:30 عصر جمعه 21 اردیبهشت با سخنرانی حجه الاسلام ترابی نسب(انگیسه) و مداحی رضا بذری  در مسجد محمد رسول الله(ص) میدان ولیعصر"عج"(خزر) ساری برگزار و مراسم یادواره شهید دیگر ساری در حماسه خانطومان، شهید سعید کمالی  15:30 عصر دوشنبه 24 اردیبهشت ماه  با سخنرانی سردار میرشکار و مداحی برادر میثم نجفی در بقعه حضرت امامزاده عباس(ع) ساری برگزار می گردد.

 جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ساری افزود: مراسم متمرکز و اختتامیه دومین یادواره شهدای مازندرانی مدافع حرم با محوریت 13 شهید حماسه خانطومان شامگاه دوشنبه 24 اردیبهشت، پس از نماز مغرب و عشا در باغ موزه دفاع مقدس مازندران واقع در کمربندی ساری برگزار می گردد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها