مسئول بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با «بسیج» عنوان کرد
علی پور گفت: برگزاری نشست های بصیرتی و حلقه های صالحین که موضوعات سیاسی و امر به معروف و نهی از منکر مورد بررسی قرار می گیرد.
کد خبر: ۹۰۱۴۱۵۵
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲

نورمحمد علی‌پور مسئول بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص اقدامات برنامه ریزی شده در سال 97 اظهار داشت: در رابطه با شعار سال نشست های علمی برای ارائه راهکارهایی جهت حمایت از تولید کالای ایرانی مطرح شده است.

وی ادامه داد: برگزاری نشست های بصیرتی و حلقه های صالحین که موضوعات سیاسی و امر به معروف و نهی از منکر مورد بررسی قرار می گیرد.

 علی پور پیوست نگاری را یکی از اقدامات مهم بسیج اساتید دانست و مطرح کرد: پیوست نگاری برنامه ای است که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری به بسیج اساتید ابلاغ شده است.

مسئول بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمد افزود: وظیفه بسیج اساتید در این رابطه بررسی فرهنگی پروژه ها قبل از عملی شدن است که تبعات مثبت و منفی فرهنگی بر اثر اجرا شدن پروژه مشخص می شود.

علی پور در خصوص پیوست نگاری یادآور شد: این طرح در تمام دنیا اجرا می شود و کاری اساسی است که تمام پروژه ها باید مجوز فرهنگی بگیرند ولی در کشور ما این چنین نیست. با اینکه مقام معظم رهبری این موضوع را اعلام کردند و بسیج اساتید در این خصوص نیروهایی را تربیت کرد با عدم همکاری دولت مواجه شد.

مسئول بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمد در پایان بیان کرد: اجرای طرح پیوست نگاری هزینه زیادی ندارد و در این رابطه باید با نمایندگان مجلس جلسه ای گذاشته شود.

ارسال نظرات