خبرهای داغ:
دیدار با ایثارگران در مناطق دورافتاده از اولویت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آبیک است.
کد خبر: ۹۰۱۴۱۵۳
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، وحدت مهدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آبیک به همراه کارکنان بنیاد با خانواده‌های شهدا دیدار کردند.
این دیدارها با خانواده‌های شهید اصغر قاسمی، علی صالحی، عبدالله صالحی و حسن شیرمحمدی در روستاهای زعفران، نودوز و مورآباد از توابع بشاریات صورت گرفت.
در این دیدارها، مهدی ضمن احوالپرسی به بررسی مشکلات خانواده‌های شهدا پرداخت و پیگیری‌های لازم را در جهت رفع مشکلات آنها انجام داد.
وی با بیان اینکه برخی از خانواده‌های شهدا که در مناطق دورافتاده ساکن هستند به دلیل مسافت زیاد توان رفت و آمد به بنیاد را ندارند، گفت: به همین دلیل مسوولان این نهاد وظیفه‌ی خود می‌دانند که خودشان خدمت این خانواده‌های بزرگوار برسند.
این مسوول با اشاره به اینکه خدمت به خانواده‌های شهدا افتخار ماست، افزود: دیدار با ایثارگران در مناطق دورافتاده از اولویت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آبیک است.
مهدی با اشاره به اجرای طرح سپاس گفت: در این طرح مسوولان بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده‌های شهدا دیدار می‌کنند تا ضمن احوالپرسی، اقدامات لازم را در راستای رفع مشکلات آنها انجام دهند.
گفتنی است: در این دیدارها، رییس بنیاد شهرستان آبیک از مقام والای خانواده‌های شهدا تجلیل کرد.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها