مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه قوچان عنوان کرد:

نقش موثر بسیج جامعه زنان در ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه قوچان ضمن اشاره به نقش موثر بسیج جامعه زنان در ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی افزود: از آنجایی که بانوان بیشتر با کالا‌ها  و خرید آن در ارتباط هستند نقش مهمی در ترویج و نهادینه کردن شعار سال دارند.
کد خبر: ۹۰۱۴۱۳۷
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام محمد کشتگر در جلسه پرسش و پاسخ خواهران بسیجی سپاه ناحیه قوچان  ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و هفته معلم از خواهران حاضر در جلسه تقاضا کرد در راستای شعار سال که مقام معظم رهبری امسال را سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کردند تلاش و از کالای ایرانی حمایت کنند.
 
وی ضمن اشاره به نقش موثر بسیج جامعه زنان در ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی افزود: از آنجایی که بانوان بیشتر با کالا‌ها  و خرید آن در ارتباط هستند نقش مهمی در ترویج و نهادینه کردن شعار سال دارند.
 
حجت الاسلام کشتگر اضافه کرد: اگر کالای ایرانی خریداری شود صنعت رونق می‌گیرد و کارخانه‌ها فعال می‌شوند و اگر کارخانه‌ها فعال شوند بیکاری کم می‌شود و در نتیجه بیکاری کاهش می‌یابد.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه قوچان با بیان اینکه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بیکاری است، گفت: به راه‌اندازی کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی اشتغال ایجاد می‌ شود در نتیجه آسیب‌ها و معضلات اجتماعی کاهش می‌یابد.
 
گفتنی است به تعدادی از سوالات حاضرین در جلسه پاسخ داده شد از جمله شبهاتی در خصوص پیام رسان‌های داخلی مثل سروش و ایتا داشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها