خبرهای داغ:
فرمانده سپاه میانه در نشست خبری هفته بسیج سازندگی با بیان اهمیت و جایگاه بسیج سازندگی در پیشبرد اهداف انقلاب و نظام، نقش بسیج سازندگی در امر محرومیت زدایی و حمایت از تولید ملی را بسیار مهم دانست.
کد خبر: ۹۰۱۴۱۳۳
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲

بسیج سازندگی در محرومیت زدایی و حمایت از تولید ملی نقش مهمی دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جعفر با بیان اینکه بسیج با نقش بازدارندگی خود در برابر هجمه شدید توطئه های دشمن ایستاده و استقلال کشور را حفظ کرده است، اظهار کرد: بسیج با اجرای طرح هایی غیرقابل باور با طراحی فناوری های بومی توانسته است تاکنون در بدترین شرایط تحریمی در برابر دشمن بایستد و در این میانه بسیج سازندگی نقش چشمگیر و مهم ایفا می کند.

   وی با اشاره به اجرای دهها مورد کارهای ارزنده ای که بسیج سازندگی در سطح میانه انجام داده است، ویزیت و درمان رایگان بیماران شهری و روستایی با ایجاد بیمارستان ها، درمانگاه ها و اردوهای سلامت یکروزه، کمک به باغداران و زارعین در امورات کشاورزی، ارائه وام های معیشتی، اشتغال و تولید، توزیع رایگان کیف و کفش و لباس در بین محرومان را از جمله این فعالیت ها برشمرد.

غیابی اضافه کرد: محرومیت زدایی موجب امیدواری مردم به نظام، مسئولان و آینده انقلاب اسلامی است و بسیج سازندگی به خوبی از عهده این امر مهم برآمده است.

   فرمانده سپاه میانه دستگیری از محرومان با تهیه غذا، فراهم سازی بستر مسافرت های زیارتی، تامین جهیزیه، ساخت خانه محروم، کمک های نقدی به بیماران صعب العلاج و جمع آوری کمک های مردمی به زلزله زدگان و مدافعان حرم را از دیگر برنامه های بسیج سازندگی اعلام کرد.

 بسیج سازندگی در محرومیت زدایی و حمایت از تولید ملی نقش مهمی دارد

غیابی ادامه داد: علاوه بر آن نیز بسیج سازندگی در بخش های متعددی از جمله برگزاری کارگاه های پیشگیری از اعتیاد، بازسازی مساجد و احداث خانه عالم، مشارکت در بحث درختکاری و احیای مراتع و ...، فعالیتی گسترده دارد.

وی با تشریح برنامه های هفته بسیج سازندگی، سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه، دیدار با امام جمعه، دیدار با خانواده شهدا و اجرای آیین غبارروبی، بازدید از صنایع تبدیلی، آغاز مرحله دوم طرح های محرومیت زدایی کاغذکنان شمالی با مشارکت بنیاد برکت را از جمله مهم ترین این برنامه های نام برد.

 غیابی افزود: بیش از 100 طرح محرومیت زدایی از شهرستان توسط بسیج سازندگی، شناسایی شده و امورات کارشناسی آن به پایان رسیده است و انشاالله در صورت تامین اعتبار لازم و عقد قرارداد با نهاد ها و سازمان های ذیربط، شاهد اجرای آن ها خواهیم بود.      

ارسال نظرات