در همایش تجلیل از مربیان عقیدتی لردگان عنوان شد:

مردم نقش مهمی در تحقق شعار سال دارند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: تمام‌ مسئولان نظام و استان موظف هستند در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و شعار سال گام بردارند.
کد خبر: ۹۰۱۴۱۱۶
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همایش گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید علامه مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه به همراه تجلیل از مربیان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لردگان در نمازخانه این ناحیه برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت ایام شهادت استاد علامه مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، به تشریح و تببین شعار سال و اهمیت حمایت از کالای ایرانی پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین کریم سرافراز با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در حرم رضوی، بیان کرد: سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نشان دهنده توجه ویژه معظم له به اقتصاد کشور و معیشت مردم است و مردم نقش بسزائی در تحقق شعار سال دارند.

وی افزود: لازم با فرهنگ‌سازی درست در سطح جامعه، فرهنگ مصرف کالای ایرانی را در جامعه نهادینه کرده و اهمیت آن را برای آحاد مردم بازگو نماییم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، تأکید کرد: مهم‌ترین موضوعی که کمک می‌کند تا کالای ایرانی باکیفیت بهتری به تولید و توزیع برسد، افرایش و ارتقاء علم و دانش است و اگر بتوانیم از ظرفیت نیرو‌های جوان استفاده کنیم قطعاً در زمینهٔ تولید کالای باکیفیت ایرانی موفق‌تر عمل خواهیم کرد.

وی یادآور شد: تمام‌ مسئولان نظام و استان موظف هستند در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و شعار سال گام بردارند و دلسوزان انقلاب و کشور نیز باید با استفاده از روش های مطلوب مردم را به سمت مصرف کالا و خدمات داخلی سوق دهند.

این مقام مسئول در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید علامه مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، به تبیین اهمیت تعمیق باورهای دینی در نیروهای مسلح و سطح جامعه پرداخت.

وی، ایمان و تقوای راسخ را عامل بسیار مهمی در افزایش سلامت جامعه و ابزاری کارآمد برای مقابله با جنگ نرم دشمنان اسلام و مسلمین برشمرد و نقش عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج را از نظر تربیت کادر نظامی مؤمن، بصیر و انقلابی و شجاع، حائز اهمیت دانست.

در پایان این همایش از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی نمونه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لردگان با اهدای لوح تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار