مسوول بسیج اساتید دانشگاه امیرکبیر در گفت‎وگو با «بسیج»:

تقویت روحیه خودباوری محور اقدامات بسیج اساتید است

شاکری گفت: تقویت روحیه خودباوری و حمایت از دانش و توان داخلی و حمایت از کارهای دانش بنیان و پیش‎رو و تحول آفرین نیز حوزه دیگر کار ما در بسیج اساتید است.
کد خبر: ۹۰۱۴۰۹۵
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸

اقبال شاکری مسوول بسیج اساتید دانشگاه امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج پیرامون اقدامات پیش بینی شده در سال جاری بیان داشت: وظیفه بسیج به طور کلی و بالاخص بسیج اساتید در دانشگاه‎ها توجه به ضرورت‎های انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی است که در دو حوزه این را پیگیری می‎کنیم که یکی از این حوزه‎ها در حوزه عمومی می‎باشد که به معنای شفاف سازی، بصیرت افزایی و اعلام موضع درباره مسائل روز و عمومی که اولویت انقلاب و نظام اسلامی است.

مسوول بسیج اساتید دانشگاه امیرکبیر در ادامه این مطلب افزود: همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند محوریت فعالیت‎هایمان برپایه تقویت بعد انقلابی اقشار دانشگاهی علی الخصوص اساتید است و به همین منظور جلسات بصیرت افزایی اعضا و تشکل‎های مرتبط و همین‎طور جلسات تحلیلی و بررسی برای اساتید در دستور اجرا داریم.

شاکری ادامه داد: تقویت روحیه خودباوری و حمایت از دانش و توان داخلی و حمایت از کارهای دانش بنیان و پیش‎رو و تحول آفرین نیز حوزه دیگر کار ما در بسیج اساتید است و از آنجایی که تمامی اعضای بسیج اساتید که استاد دانشگاه و در حال انجام فعالیت‎های علمی، آموزشی و پژوهشی هستند تلاش می‎کنیم در این زمینه موازی کاری انجام نشود.

وی با بیان اینکه ارجاع نیازهای علمی و پژوهشی کشور و هدایت آن به سوی اساتید مرتبط از جمله اقدامات ما در بسیج اساتید است مطرح کرد: یکی از موضوعاتی نیز که در سطح دانشگاه انجام می‎دهیم حمایت از کالاهای دانش بنیان تولیدی دانشگاه‎هاست که در این راستا سعی کنیم با بازاریابی مناسب داخل برای محصولات تولید شده، حمایت از تولید و توزیع و فروش آن را به مبادی مورد نیاز انجام دهیم.

ارسال نظرات