خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: نیروهای مسلح در نظام اسلامی حافظ اسلام و مدافع اسلام هستند.
کد خبر: ۹۰۱۴۰۹۴
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹

 سپاه کاشان

به گزارش خبر گزاری بسیج از کاشان ، آیت‌الله عبدالنبی نمازی در دیدار با مربیان عقیدتی سیاسی، فرماندهان حوزه و بسیجیان شهرستان کاشان در حسینیه شهدای پاسدار ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و تبریک هفته عقیدتی سیاسی، تفاوت نیروهای مسلح در نظام توحیدی با سایر نیروهای مسلح در نظام‌های دیگر جهان را در دفاع از اسلام و ارزش‌ها دانست و اظهار داشت: نیروهای مسلح در نظام اسلامی حافظ اسلام و مدافع اسلام هستند و از اسلام و انقلاب و دستاوردهای انقلاب پاسداری می‌کنند.

امام جمعه کاشان عقیدتی سیاسی را معرف ماهیت نیروهای مسلح و سپاه پاسداران دانست و ابراز داشت: اگر موضوع معنویت را در ارتش و سپاه جمهوری اسلامی ایران جدی نگیریم نسخه بدل ارتش عربستان خواهیم شد.

عضو خبرگان رهبری تفاوت نیروهای مسلح در نظام اسلامی با نیروهای مسلح در سایر نظام‌های سیاسی جهان را در دفاع از اسلام و آرمان‌های نظام اسلامی ذکر کرد و افزود: گرایش نیروهای مسلح به مسائل ارزش و معنوی است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تأکید بر اینکه "نوجوانان و جوانان را در آموزش و پرورش باید به‌گونه‌ای تربیت کنیم که منتظران واقعی امام زمان(ع) باشند" گفت: پرهیز از گناه و معصیت در جامعه‌ای که غیبت رواج دارد از مسائل مهم و حائز اهمیت جامعه است.

نماینده ولی فقیه کاشان گفت: شیعه در مشکلات پیشِ‌رو نباید مسائل ارزشی خود را فراموش کند و باید مراقب باشد مجذوب جاذبه‌های دنیا و آلوده به گناه و معصیت نشود.

ارسال نظرات